Jawik Svart 6.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2011 Snøen kom tilbake i går og la seg på snøfri mark. 10 cm i dag og sørpeis på fjorden. Dette er vel vårtegn og vinterens siste åndedrett Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
alfb Svart 6.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2011 Vårtegn! I dag våknet vi til nydelig fuglkvitter og vel oppe kunne jeg konstantere et nydelig vårvær. Plussgrader, sol fra skyfri himmel, vindstille og blikkstille hav. Frokosten er fortært så nå blir det en etterlengtet BÅTTUR! Juhuuu!!!! Sitér dette innlegget Link to post
ergot Svart 6.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2011 Her i nord har det lavet ned ca 50 cm snø di siste dagene, bare inatt har det kommet 20 cm. Lenge til det er vår her Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 6.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2011 Ser ut på Oslofjorden hjemmefra, og der ligger isen så langt jeg kan se utover! ser ut som en vidde med nesoddbåt på Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 7.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2011 Vår i anmasj og veldig variert hvor langt den har kommet. Deilig å se sol på åpent vann igjen Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 7.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2011 Flotte bilder, du har blitt rene proffen jo Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
sjøleik Svart 7.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2011 Vår på Læsø - og Sjøleik snart ferdigrestaurert (men hvorfor er det såååååå omstendelig å legge inn bilder??? ) Sitér dette innlegget Sjøleik 70 år - blogg <script type="text/javascript" src="http://download.skype.com/share/skypebuttons/js/skypeCheck.js"></script>http://mystatus.skype.com/smallclassic/Sjøleik Link to post
thomas73 Svart 7.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2011 Mye flotte bilder:wink: Legg gjerne ut fler!!!! På "yr.no" får vi sted og dato for når våren kommer... Håper de har rett Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 9.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2011 Vårtegn? Det har snødd 5 cm våt snø idag. Isen i Drøbaksund går innover og utover og vet ikke hvor den skal gjøre av seg. Ubestemmelig, omtrent som politikere! Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Briggfruen Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 I solkroken har tulipanene begynt å spire, og så var i å tok inn noen seljekvister med "kattlabber" på i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Se der ja! Da går det fort mot gode tider igjen:-) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Det er 4 uker til etablerning av sommerhavn.... sukk... Av bildet fra i dag, skulle man ikke tro at det blir mulig å ferdes her med båt med det første. De siste 4 årene har det vært mulig mellom 26. og 29. mars, så det er vel håp i pr også. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
MajorAndy Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 I dag var det op mod 12 grader hernede. Sol og fladt vand. Så to lystbåde på Kattegat. Og havde selv været der hvis båden havde været i vandet Men snart. Meget snart. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 18.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2011 Vårtegn sett med barneøyne Sitat fra Regionavisa. LUDVIK 5 år Eg gler meg mest til sommarferie og bursdag. Når snøen er helt vekke, da er det vår. Vi kan sjå at blada vekse på trea. Vi he hytte i Stryn. Når vi skulle dit var veien stengt fordi det var eit rasog pappa tok en annen vei. Snart skal vi til Bjorli og da skal eg lære meg å stå slalåm- Lurer på om det er snø der heile tida. Eg har vore på Island og da måtte vi vente lenge på flyet. KRISTINE 5 år Når det blir vår kan vi leike med trampoline. Eg he en rosa sykkel uten ekstrahjul. Ja, det er berre eit hjul framme og eit bak setet. Og så kan eg stå på rulleskøyter. Søstra mi ha dette og treng hjelp heile tida. Det er gøy å hoppe i søla. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Baywatch Svart 19.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2011 ...og i kveld passerte årets (tror jeg) første cruiseskip Et sikkert vårtegn! Sitér dette innlegget Link to post
prikk Svart 19.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2011 Og jeg har fått den lille båten på vannet og har satt garn. Søndag skal det tas opp og det er sikkert minst fire 6 kilos torsker - eller to Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 (redigert) Vi hadde en liten tur ut til Ekenäs på SKoster i går. Innseilingen fra nord har endret seg, en ny flytemolo er lagt ut og skjuler innseilingsstakene. Jeg ville ikke hatt båtplass der med tanke på nordavind og bølger som bygger seg opp helt fra Jelø: Solen skinte, men det var ikke voldsomt varmt. Admiralen var godt innpakket: Det var også forbausende mange snøflekker ute på Koster. Til påske er det nok bedre. I Kebalviken kan man fremdeles 'kjøre bil på isen' enkelte steder: Litt is hindret for så vidt ikke en gjeng svenske badeengler å hoppe uti: Så våren er nok i anmarsj. Akkurat nå sitter jeg i Hulda og hører hvordan nattisen gnager i skutesidene. Redigert 20.Mars.2011 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Dagens vårtegn: klister under skia. Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Vårtegna står i kø, men desverre er værmeldinga for 10 dagers perioden full av dritt og fallende temperaturer. Fikk uansett bunnsmurt båten i går i Ålesund, med sol og 7 grader. Vår som bare juling det Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 22.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2012 (redigert) Grågåsen ble observert i Ryfylke onsdag 18-1-12. ( Stjernerøy/Kyrkjøy) I følge Stavanger Aftenblad kom de 1 måned tidligerer en i fjor. Kan dette være et tegn på en flott sommer i vente.... vi får leve i håpet Redigert 22.Januar.2012 av Ficher (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 22.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2012 I Kristiansand er det hvitt på bakken og snø i lufta Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 22.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2012 Kjørt snøfreser idag, pleier ikke å kalle det vårtegn:) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Ficher Svart 22.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2012 Dere må flytte til vestlandet ..... Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2012 Nå ja... ikke for å ødelegge morroa, men idag hadde isen lagt seg i havna, så å kalle det vår er vel å strekke det noe langt Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 22.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2012 Nå ja... ikke for å ødelegge morroa, men idag hadde isen lagt seg i havna, så å kalle det vår er vel å strekke det noe langt Grågås som trekker mot nord = 1 Vårteg her på vestlandet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.