Ficher Svart 21.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 DA er Tjelden kommet til Sunde / Hafersfjord ( 21-2-13 ) ........ Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Sola skinner, og de første rukene med hundemøkk titter fram fra snøen langs veikanten. Er vel et vårtegn kanskje.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
MajorAndy Svart 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Folk sad ude i solen i Nyhavn i dag og drak øl! Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Sommerfugl som satt i sola og varmet seg. Litt treg å døsen..må jo være et vårtegn Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 I går hadde det vært 15 plussgrader under Cocpitkalesjen.... i dag tidlig var det 15 minusgrader på samme termometer... men JO... det er vårtegn når man har tosifrede plussgrader i sola, så nå gleder jeg meg til en helg med sol hvor jeg kan sitte med en iskald iført og nyte strålevarmen i noen minutter mens jeg venter på sommeren. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Hulda Svart 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Folk sad ude i solen i Nyhavn i dag og drak øl! Noen store fugleflokker over Nordsjøen for et par dager siden, retning Danmark. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 22.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Høres lovende ut Hulda . Snart har vi Viba også her ........det er vårlyd . Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Jeg håper bare isen smelter i Hafrsfjorden, slik at vi slipper å skyve båtene fra kranen og til plassene ved sjøsetting om en liten måned... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Jeg håper bare isen smelter i Hafrsfjorden, slik at vi slipper å skyve båtene fra kranen ......................... Kjetil S Nå ja..... med 7-8 minusgrader i natt som var, så kan det ta sin tid å bli kvitt isen. Kanskje du skulle montere meier nå når du først står på land . Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Vårtegn må vel være at flua sitter på presenningen til båten i dag Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Banarne Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Eller at termometeret viser 10+ i solveggen Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
MT. Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Det er 7 cm vann oppå isen enkelte steder på båthavna. Det sikreste vårtegnet er imidlertid at skjæra viser skjura til kråka... Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
LykkelitenIV Svart 25.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2013 (redigert) Luftetur i går.... Redigert 25.Februar.2013 av LykkelitenIV (see edit history) Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Polarn Svart 25.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2013 Det sikreste vårtegnet er imidlertid at skjæra viser skjura til kråka... Jeg skjønte den ikke jeg.... Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ficher Svart 9.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 «Vibå» e' komen http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/ryfylke/Viba-e-komen--3137573.html Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 I Kristiansand er der ikke vår i alle fall, kaldt og surt som bare fy!! Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 Jeg hadde kjøpt inn mengder med øl til å kose meg i sola med i dag, men det kom snø i stedet.... jaja.... Vi får se i morra da. Det er ikke mye som tyder på at isen er borte før påske i år, så jeg vurderer å kjøpe valium på gata. Eller.. Njei... dop er no dritt... Jeg satser på promille i stedet. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
M/S AIOLOS Svart 10.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2013 Tenkte meg en tur ut tidlig i dag men her er det -8,9 utenfor kjøkkenvinduet men ellers knallvær, får vente et par timer ser jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2013 «Vibå» e' komen http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/ryfylke/Viba-e-komen--3137573.html Får håpe den ikke kommer hit, for da fryser`n i hjel :-) Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 10.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2013 Begynt å rydde garasjen etter bilsjauen i vinter. Det er et sikkert vårtegn! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 21.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 I dag våknet vi til noen cm med snø. Etter et par, tre timer var den vekke igjen. Når solen varmer såpass, da er det VÅR!!! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 21.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 I dag Sjøsatte jeg båten, og da er det vår :-) Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Våren er tydeligvis i anmarsj. Jeg bruker båten hele året, så jeg ser jo ikke frem til noen sjøsetting, men kjekt med lysere og varmere dager. Her et bilde fra sensorene i båten akkurat nå. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 18.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2017 Et sikkert vårtegn er at det snør på gammelt mildvær, så blir det dype spor i gata og så blir det brøytekanter. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Scand 360 dc Svart 13.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2019 Er våren på vei her på Østlandet? Ser de melder nesten bare røde tall i ti dager frem?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.