Jump to content

Gode båtkjøp på nettet!


Thorlyn

Recommended Posts

Jeg tok deg bare på ordet;Som du selv sier, man har ikke kjøpt noe før man har betalt for det...

Utrykket: Dette er et godt kjøp er nesten misvisende, burde heller kalles en mulighet

 

Beklager, men elsker å vri på ord, eksempel:

På brødkuttemaskinen på Rema finner du en stor rød knapp; nødstop dersom noen skulle være uheldige.

Litt komisk er det jo at det også står på tysk: Notstop ,....eller Not stop !!

 

Synd om du skal stoppe maskinen, trykker på Not Stop og ingenting skjer....

Link to post
Share on other sites

Ikke akkurat så stor trafikk på denne tråden, men jeg legger ut en Skibsplast til, denne gang 660, som jeg tror må være et godt kjøp:

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16360149

 

Jeg bruker RSS-varsling på Finn.no og denne mates inn i Google-leseren min. Følger derfor ikke med på Finn i den forstand, men på listen i leseren min etterhvert som den blir matet med nye båter som er lagt ut.

Link to post
Share on other sites

Ser at kverulantene har hengt seg opp i tittelen/tråden, så den burde vel vært endret til "mulige gode båtkjøp" eller så, da ville det vel kun være de mest ivrige kverulantene igjen som fremmet sine kommentarer...

 

Jeg synes forøvrig at denne tråden er fin og har ikke samme problemer med å skjønne dens intensjon som kverulantene åpenbart har...

Link to post
Share on other sites

Er dette et godt kjøp? Dette er en Nor-Dan 780. Flott båt, synes jeg. Dieselversjonen er vanligvis mye dyrer og denne med bensinmotor, 2003 modell til 399`.

 

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16445430

var inne på finn og gikk igjennom disse nor dan 780 ene.. steike flotte og praktiske båter til å være så små. ypperlig sofaløsning ute , og mange praktiske detaljer. billig marsj forbruk også. fristende hvis man\jeg noen gang skulle bytte..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...