Jump to content

Gode båtkjøp på nettet!


Thorlyn

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse slettet på finn :

 

kjøpte sist en yamarin 1998 modell med 2006modell motor, båten trenger en real rubbing og polering men det er greit. ga 25000 for denne. ligget flere på finn av samme modell til 65-80000 men da med større og noe eldre motor enn min . regner med at min er verdt rundt 55000 ca :flag:

 

liker slike kjøp :cheers:

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
... Utrolig mye båt for pengene : http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=20671676

Dette er løp å kjøp ,håper han får solgt da til den prisen.Høres ikke bra ut ,at dem må ha penger nå.Men kan jo være så mangt,håper bare ikke han må selge pga han må.Kan jo være at han har et knall kjøp på handa sjæl,håper det da.Blir altid litt små lei meg når jeg ser sånna annonser,kan fort være deg selv .Økonomien kan fort snu seg den,for dem fleste .Sier opp endel folk rundt i vestfold om dagen .

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Kan risikere en smell her, tror jeg hadde styrt unna.

 

Hvorfor det :confused: å konkludere med at du risikerer en smell fordi noe er for billig er vell litt forhastet. Hvordan skal du da gjøre god handel når alt som er billig er "farlig".

 

Jeg ville selvsagt gått grunndig til verks og fått sjekket båten grundig samt sjekket den for heftelser men ut over det...............løp og kjøp.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Mange som har gjort gode kjøp tross sparsomme/merklige annonser uten bilder,beskrivelser,etc. Den som intet våger intet vinner.. og her kan man da ikke gå på noe som helst. Til den prisen kan man jo engasjere takstmann osv..

 

Det er ikke alltid at noe som er for godt til og være sant er det..

 

Hadde ikke tvilt et sekund på og gi denne flotte båten en sjangs til den prisen..

 

Han har tydligvis flere intresenter forstålig nok.. Sitat anonnse: VISNING AV BÅTEN I DAG KL 1600-1700 I FLATSTRAND BÅTHAVN, LARVIK.

 

Heldig den som får denne hvis båt er ok.

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Men ofte er det det, synes det hele virker meget forhastet. Skulle jeg ha brukt 1,1 mill på en båt hadde jeg trengt mer enn 1 time på å gå igjennom båten. Men for all del, sikkert er bra kjøp. Hadde jeg hatt 1,1 mill hadde jeg nok dratt å visningen og bedt om utvidet visning dagen etter uten andre enn eier til stede.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Men ofte er det det, synes det hele virker meget forhastet. Skulle jeg ha brukt 1,1 mill på en båt hadde jeg trengt mer enn 1 time på å gå igjennom båten. Men for all del, sikkert er bra kjøp. Hadde jeg hatt 1,1 mill hadde jeg nok dratt å visningen og bedt om utvidet visning dagen etter uten andre enn eier til stede.

 

Men hus kjøper man for 2 og 3 mill. etter en liten omvisning inne og en spasertur rundt i hagen.. =)

Redigert av Hokky (see edit history)
Link to post
Share on other sites

En time rekker fint om man er aktiv, men det dukker nok opp mange på denne visningen... og for denne prisen så kan man tillate seg noe skjulte mangler... Hadde nok brukt til de to Cat'ene resten er fort gjort å sjekke.... Hadde brukt noe tid i forkant på å sjekke eierforholdet opp mot RSSR siden nummeret er oppgitt..

 

Men jeg hadde neppe ventet til fellesvisningen, hadde dratt med en gang jeg da... gjerne med cash i lomme

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Men hus kjøper man for 2 og 3 mill. etter en liten omvisning inne og en spasertur rundt i hagen.. =)

 

Ikke jeg, når jeg kjøpte huset mitt gikk jeg den vanlige runden + en spasertur rundt hagen. Synes huset var bra og ba om å få se det igjen utenom visning for å gå igjennom punktene på taksten. Heter undersøkelsesplikt det, men for all del. LØP OG KJØP.

Redigert av POLARN (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Her er karen som skal selge den tydligvis. Med samme tlfnummer som i annonsen (selv om han skriver at det er feil.. noe jeg tror han gjør med tanke på pågangen og ikke orker og snakke med alle snakkere) . Han driver også en brukthandelbutikk etter hva jeg kan se..

 

Google er kjekt :smiley:

 

Navn: Vaktmesterkompaniet Larvik Inge Jacobsen

Adresse: Dronningens gate 27 B

Postnr/sted: 3262 Larvik

Telefon: 90575248

Fax: 33117786

Epost-adresse: Send epost

Orgnr: 979522746

Kontaktperson: Jacobsen Inge

Bransje: Vaktmestertjenester

 

At han skriver at han ikke vil ha bud tror jeg ikke noe på.. her er det duket for heftig budrunde på visningen... Er nok en liten luring denne karen :cool:

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

he he tror ikke han er en luring i den forstanden du kanskje oppfattet det Finn Erik.. Men at det er duket for bud på en fellesvisning er et gammelt sjørøvertriks :wink: Selv så lever jeg etter ordtaket Cash is king og nettopp av den grunn kan man gjøre gode kjøp kjapt. Ser i alle fall ut som et godt kjøp på en god båt. Kun en ting jeg stusset over og det er at den skrå hekken og badeplattformen er ikke orginalt etter hva jeg vet.. men meget kledlig og gjør at båten ser mye yngre ut en den er. :flag:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Da står det solgt på røverkjøpet... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=20671676 litt over 1 dag på nett sier jo sitt.. er nok ikke mangel på kjøpere om dagen ,bare for høye priser :wink: "sparte" jo en halv leilighet han som fikk denne :eek:

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...