Worry II Svart Torsdag 07:35 Link til dette innlegget Svart Torsdag 07:35 Ingar skrev 2 minutter siden: Har ikke lyst på båt med balsa... Jeg borra hull til strøm fra solceller i taket foran vindu, ikke noe treverk der. Ellers, så er flyen et sted å kjøre båt i sola, ikke en oppholdspass i havn, på denne båten. Den har mye kjøl (akslingsvarianten) og meget stødig i sjøen. Men 325cm med ganske brede dolbord, er relativt trang båt innvendig, men det er hva det er. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Var oppe på fly på en 935 forcet par dager siden. Her var setet vendbart slik at fly kunne brukes som soldekk. Fin kjøreplass i godt vær. Men ikke plass til sosial samling. Denne hadde lang fly. Derav mulighet for bruk utover å kun kjøre. Båten oppleves meget stødig i sjøen. 194 cm høy gubb og 120 kilo oppreist på fly gjorde ikke at den rugga nevneverdig på seg. Ikke mer enn ventet i hvert fall. Har noen norsk båt blitt bygget med balsa som distansemateriale? Det tviler jeg meget sterkt på er tilfellet her. Ikke svikt noe sted hvor jeg satt mine ben Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Ingar Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Chilli Solbris skrev for 5 timer siden: Har noen norsk båt blitt bygget med balsa som distansemateriale? Godt spørsmål, det er 472 treff på balsa, men det er vel helst utenlandsproduserte båter. Eneste norske jeg husker er Columbie 66, har vært noen skrekkhistorier. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.