Wasco Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 (redigert) Se de ja, e d ein Åkrabu, elle? Syns å dra kjensel på an Nei...men ut fra fjellformasjonene i bakgrunnen kan det jo være fra Åkrafjorden... Ellers kunne det vært meg...for litt over et år siden, da jeg veide 50 kg mer en jeg gjør nå... Redigert 30.August.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
alfb Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Neeei eg veit ikke, men har sett noen lignende bilde her på forumet av en Mr. Haaby Du tenker dette Tja, kanskje du har rett Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Dette er jo bare en amatør i lett fluevekt.. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
VindiHaaret Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Hei! Her går det unna! Eg ville vel ikkje vågd å følgje etter med Skibsplasten ... Mvh Sitér dette innlegget VindiHaaret Link to post
hifo Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 aldri aldri aldri om jeg hadde vært passasjer i den båten. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
alfb Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 aldri aldri aldri om jeg hadde vært passasjer i den båten. Du ville vært fører du også, ja Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 tror ikke det heller.. ta av 10% av gassen så ja.. utrolig hvordan de båtene går Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
NilsPils Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Motorisert ferdsel i skog og utmark? Ikke særlig greit for han som måtte stå med fluestanga bak svingen. Glad vi ikke har slikt i Norge! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Wasco Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 tror ikke det heller.. ta av 10% av gassen så ja.. utrolig hvordan de båtene går Hvis jeg skulle vært med på en slik båttur måtte de tatt av 90% av gassen....og enda hadde jeg følt meg utrygg Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Double Weber Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Syns denne er ganske vittig jeg. Annonse på autodb Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
PIPaulsen Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Haha, det der så jo ikke halvtamt ut engang Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Dreamer Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Kjør ikke for fort! Tenk på skipskatten! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 IKke et bilde i dag, men en hel serie, fra en tråd på forumet til Wooden Boat. Enjoy. Litt mer om fallgruber ved selvbygg her. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
avsluttet Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 jeg er veldig spent på fortsettelsen av det der, takk for link Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 Puh!!! Det må man si.... Her MÅ jeg få med meg fortsettelsen!!! Jeg så det ble etterlyst skipskonstruktør... Pussig. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 Dette va r berre heilt sykt, snakk om overkill på ombyggingen, eller hadde de begynt å regne litt på stabilitet? Trur båten hadde flytt fint jeg berre de hadde pushet på. Kunne jo montere no midlertiding om de var nødvendig. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Skipper Worse Svart 9.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 Dagens video: http://www.liveleak.com/view?i=48e_1252205911&p=1 Dette er sånt som ikke skjer deg hver dag. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Nautilus Svart 9.September.2009 Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 Dagens bilde, jeg tester en oppblåsbar redningsvest: Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 9.September.2009 Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 hvordan gikk det?? overlevde du? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Salt Svart 9.September.2009 Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 liten båt i gjestebrygga Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Nautilus Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 hvordan gikk det?? overlevde du? Såvidt! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 10.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Denne er bare helt ubetalelig. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Nautilus Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 Utrolig bra! Kan ikke fatte at han ikke svømte vekk, så ut som han prøvde å "fange" båten etter at han falt overbord. Én ting er sikkert, havner jeg i en slik situasjon kommer jeg til å svømme unna så fort jeg bare klarer, er ikke særlig sugen på en propell oppetter nakkehårene ... Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 Det er jo også ganske utrolig at ingen av de andre båtene tenkte på å redde fyren som ligger i vannet. Han er jo bokstavlig talt i livsfare, men tanke på å bli truffet av propellen.. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
SveinHa Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 Utrolig klønete håndtert, både av den degraderte gummikapteinen og de andre båtførerene Nesten litt merkelig at det gikk bra... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.