Jump to content
880

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).

Recommended Posts

Faxen   
Faxen

Lastebil veltet om bord i Bastø 1 fra Moss til Horten. En person skadet. Fire biler ødelagt.

1901261572_14TrailerveltVIB.jpg.d32d56025c049ba240247fcd6941f3e8.jpg

Bilde fra Gjengangeren tatt av BIB

Edited by Faxen

Båtadvokaten   
Båtadvokaten

Siste nytt om manglende CE-dokumentasjon for Rana Plast båter: Sjøfartsdirektoratet forteller at problemet gjelder alle modeller. Men hva er det de ikke sier? Les mer på Båtjuss og båtliv.

Havelle   
Havelle
Teerex skrev for 7 timer siden:

Big Horn skrev 7 minutter siden:

Ganske sterk påstand som gir et helt annet bilde enn informasjonen i annonsen om at "den har vært på", og som definitivt kan gjøre salget vanskelig og sette annonsør i dårlig lys for å skjule eller delvis skjule historikken.

Har du belegg for disse påstandene ser jeg det derimot som udelt positivt at sannehten kommer fram før noen legger ut et såpass betydelig beløp for drømmebåten sin. 

Dersom det er samme båten holdt hun over 20 knop når kapteinen fant ut at han skulle forsøke å ramme Nesodden. Da skulle jeg sett omfattende dokumentasjon fra reperasjonen før jeg i det hele tatt vurderte kjøp. Selger burde vært mer åpen om dette i salgsannonsen. Måten det er lagt frem på vekker ikke tillit.