Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).


880

Recommended Posts

Havelle skrev for 4 timer siden:

Noen må på refse folkene på jobb i dag, NTB hevder skuta er 30 fot. 

Har friuke, så det er ikke min skyld! :giggle: Måtte bare sjekke, og ser at det med 30 fot er et direkte sitat fra redningsleder. Ser at i nyeste melding fra i dag tidlig at sitatet er fjernet og at vi skriver 45 meter lang...

(vet at man ikke skal kommentere lenkene her, men kunne ikke dy meg siden jeg jo tross alt jobber i NTB)

Link to post
Share on other sites

Pequod skrev for 12 timer siden:

Har friuke, så det er ikke min skyld! :giggle: Måtte bare sjekke, og ser at det med 30 fot er et direkte sitat fra redningsleder. Ser at i nyeste melding fra i dag tidlig at sitatet er fjernet og at vi skriver 45 meter lang...

(vet at man ikke skal kommentere lenkene her, men kunne ikke dy meg siden jeg jo tross alt jobber i NTB)

Hehe, ja, tenkte på deg, men visste ikke om du ville ha det offentlig at du jobbet i byrået ;)


Stemmer, direkte sitat ja, så neppe NTBs feil ;)

(Har abonnement til å bevise det, men en av mine kjepphester er at journalister er for viktige til å dele arbeidet deres gratis, så om ikke du legge ut gjør ikke jeg ;) )

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Klippet fra "Bohusläningen" 2023.05.23:

 

Kustbevakningen kommer granska båtarnas bränsle

Västsverige Fritidsbåtar måste tankas med beskattat omärkt bränsle. Från och med i år kommer kustbevakningen att göra fysiska kontroller för att se till att privatpersoner inte missbrukar de skattelättnader som är tänkta för näringslivet.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
28 minutes ago, Faxen said:

Astor jobbet der, men har kanskje gått av.

 

Var ikke det båtens verden, Faxen?

 

3 hours ago, Thomas_h said:

Må vel være drømmejobb for noen fra forumet?

 

Tenkte jeg også. Båt og utstyrstesting, messer, turer. 

 

Sjelden og fin jobb for rette person :yesnod:

 

Lurer på hvem som skal gi seg der...

Har vært en bra gjeng de nåværende

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...