Gurba Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Gratulerer Walter. Kjempe artig å ha fulgt med. Velfortjent. God Sommer Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Klart det måtte bli Walter, hvem skulle det ellers ha vært. Sitér dette innlegget Link to post
Joachim Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Gratulerer med en velfortjent seier!! Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Gratulerer fra meg også Walter! Og du kan være stolt av deg selv, for du har snart gjennomført et omfattende prosjekt på en særdelses grundig og skikkelig måte. (Var litt synd for de andre kandidatene at de havnet i samme "årskull" som deg. For du verden så mange bra prosjekter som pågår!) Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Gratulerer så mye med absolutt velfortjent seier Synd at båten snart er ferdig, for denne tråden har vært særdeles bra (litt avhengighetskapende også) Er jo litt heldig jeg da, som kommer til å se båten din i skjæra x antall ganger i tiden som kommer Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Gratulerer WALTER! Vel fortjent. Artig å se hvordan du har gått frem i prosjektet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ingar Svart 25.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 (Var litt synd for de andre kandidatene at de havnet i samme "årskull" som deg. For du verden så mange bra prosjekter som pågår!) Klart, men alle prosjekter som fortsatt er aktive fremover vil kunne delta til St.hans neste år. På samme måte som med Årets Båtentusiast vil det blir karantene for vinnerne. (Må nesten nevne det så folk ikke mister motet... ) Sitér dette innlegget Link to post
sarp32 Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Gratulerer så mye walter:) Sitér dette innlegget Link to post
AndreHugo Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Bra Walter_S. Keep ut the good work. Kjempespennende å se hva du kan produsere ut av tynn luft (forhåpentligvis uten for mye aceton i lufta) Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Gratulerer Walter Dette er fortjent!!! Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
ezach Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Sådant slit bør belønnes med sådan heder! Vet så altfor godt hvor mye jobb som ligger bak dette, og så har du fått det til å se elegant ut, i tillegg... Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Henger meg på listen over gratulanter.... HURRA for deg, ditt pågangsmot og gode humør PS...jeg stemte selvsagt på deg Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Gega Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Hvilket pågangsmot...jeg beundrer mennesker som hiver seg på sånne oppgaver...Gratulere så meget....må si at båten ble riktig fin Sitér dette innlegget Hilsen Geir Link to post
Nordvesten Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Gratulerer Walter_S som vinner av kåringen Sitér dette innlegget - Ekte båtfolk dør aldri de bare lukter sånn - Medlem av "7-knops klubben" Link to post
nahenrik Svart 27.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2009 Er egentlig litt sur på deg Walter. Jeg har ikke vært med i BP så lenge, og det er ikke mer enn noen dager siden jeg oppdaget prosjektet ditt og jeg har dessverre ikke kommet lengere enn til side 14, men du har allerede ødelagt 3 netter for meg . Utrolig spennende lesning, akkurat som en veldig god bok, men med illustrerende bilder. Super bra. Mulig jeg tar turen til andre siden av Blomsterøya for å snoke litt på båten din. Jeg tror du er en verdig vinner. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 28.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2009 Verdig vinner, ja! :flag: Bra å se at det ikke bare er jeg som er gal. Noen er faftisk mye galere. Imponerende pågangsmot og imponerende resultat! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Intruder Svart 28.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2009 Grattis Walter, dette fortjente du:-) Intruder Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 (redigert) Gratulerer Walter! Dette har du virkelig fortjent! Redigert 29.Juni.2009 av Til Sjøs Sondre (see edit history) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
ylin de vreught Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 gratulere Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 Gratulerer så mye Walter. Det "måtte" jo bli deg. Flott prosjekt, flott beskrevet - og så den utholdenheten En inspirasjon for alle som har et prosjekt å bale med (og hvilken båteier har ikke det?). mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
milo Svart 3.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2009 Gratulerer med velfortjent pris Walter. Har fulgt med på prosjektet ditt fra begynnelsen av, og som jeg har sakt før, er det bare å bøye seg i pussestøvet. Håper prisen blir til nytte i båten. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 4.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2009 Bare fører meg inn i rekken av gratulanter og gratulerer så mye med seiere Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Hobby 430 Sport Svart 5.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2009 Gratulere så mye med 1. plassen Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Steffeneng Svart 5.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2009 Bare trekk ut alle tenna, og fortsett med det flotte prosjektet ditt:) Velfortjent seier! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 7.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2009 Gratulerer med velfortjent pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.