Pelle Parafin Startet 14.Juli.2009 Del på Facebook Startet 14.Juli.2009 Denne linken fant jeg i en annen tråd her på forumet,syntes den måtte få komme frem i lyset.Den mest spesielle båt jeg har sett. http://www.batensverden.com/index.php?opti...r&Itemid=74 Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 14.Juli.2009 Del på Facebook Svart 14.Juli.2009 styggeste båten jeg noen gang har sett Sitér dette innlegget Link to post
Lakecaptain Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=56251 Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Ser ut som en ministøvsuger.....med håndtak og alt...... Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Såvidt jeg kan se er ikke dette en båt som fins, det er bare tegninger. Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Googlet litt, og det ser faktisk ut som farkosten eksisterer Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Anoden Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Synes "det" ser ut som en joggesko! Fysj og fy Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
Hans Chr Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Jeg syns den lignet mest på en ubåt, men når jeg leste de andre inleggene så er jeg enig at joggesko og ministøvsuger og er gode forslag. Syns og den kunne ha passet som en ny 'enterprise' i Startreck Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Veldig spesiell Men stygg er den ikke Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 (redigert) Enig med 'Frissy' Spesiell båt ja, bauen ser ut som dem har herma etter Bourbon Orca Redigert 15.Juli.2009 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Pelle Parafin Svart 15.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 (redigert) Enig med 'Frissy' Hvordan er det å fortøye en slik båt? Redigert 15.Juli.2009 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 ...og hvor skal fenderene festes???? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Tyggo Svart 16.Juli.2009 Del på Facebook Svart 16.Juli.2009 Ville ikke vert kjærringa som sto på bauen på den båten, når gubben i støvsugerhuset roper "HOPP" Sitér dette innlegget Hjemme bra, på sjøen best! Link to post
Pelle Parafin Svart 16.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2009 ...og hvor skal fenderene festes???? De har sikkert fendere som kommer ut i siden,fortøyningen foregår vel med en "klo" som kommer ut,og tar tak i kaien.Det behøves ikke folk ombord i det hele tatt,hele båten kan fjernstyres,og hva er da vitsen med "tur"båt? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.Juli.2009 Del på Facebook Svart 16.Juli.2009 De har sikkert fendere som kommer ut i siden,fortøyningen foregår vel med en "klo" som kommer ut,og tar tak i kaien.Det behøves ikke folk ombord i det hele tatt,hele båten kan fjernstyres,og hva er da vitsen med "tur"båt? Drikke øl og slappe av Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.