Jump to content

Nordan family 27, er marsjfart på 17-20 knop mulig?


windy26

Recommended Posts

Hei.

 

Windy eier ikke denne båten lenger, han solgte den i 2016 og forrige uke kjøpte jeg den. Ser at det er et par år siden han var pålogget også, så tvilsomt om du får svar med det første.

Skal hente den til neste uke, så jeg kan ta målene på de platene når jeg tar den opp i høst og sende deg på PM om du vil?

Link to post
Share on other sites

ikar0s skrev 4 minutter siden:

Hei.

 

Windy eier ikke denne båten lenger, han solgte den i 2016 og forrige uke kjøpte jeg den. Ser at det er et par år siden han var pålogget også, så tvilsomt om du får svar med det første.

Skal hente den til neste uke, så jeg kan ta målene på de platene når jeg tar den opp i høst og sende deg på PM om du vil?

 

Det hadde vært helt topp! :D
skal bytte motor i vinter, og lurer da på og gjøre denne jobben samtidig :)

Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...
  • 1 år senere...

Jeg kikker lidt på Nor~Dan 27 family, fra start 90tal. Kan forstå de går med 2 ulike motore en Ford, og en Italiensk , jeg tror  det er en Fiat marin. Er de alle født med samma størrelse propel? Og er de 150 hk den er født med for lite. Kan se nogen bruger vp i båten, mon de 3 typer motore bruger ca samme motorfundamet, og kjøre samme omdrejninger. Håber der er en der kan kaste lidt lys over mine fragor. Ha en fin Påske. Venligst Bent

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...