Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen fredag 11.12.2009


Kjell E

Dette vil jeg være med på!  

94 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Vi går vel noe lenger enn Lars O. Meget hyggelig samling. Startet med samling hos Bonita 1, avmarsj i retning Lille, inntak av velkomstdrink, deretter pinnekjøtt i godt selskap (med potet og kålrabistappe).

 

Som det heter hos Aukrust: "Noen forlot festen tidlig", men vi hadde det svært så hyggelig så lenge vi var der.

 

Takk til komiteen (Moosewine og Kjell) som nok en gang la stort arbeid ned i å finne et sted som ville akseptere denne horden. Jeg tror den oppgaven ikke blir mye vanskeligere år for år, i alle fall så lenge vi var der var det ikke noe som skulle tilsi at vi ikke er velkomne tilbake samme sted neste år.

Laholm

Link to post
Share on other sites

Det gjorde du Bergen, og dere andre! Jeg fikk lurt med meg Sun Flyer på scenen med trombonen og det ble skikkelig bra!

 

Ellers var det meget hyggelig på Lille, for en sørlending er det ikke ofte man gidder å kaste bort flere hundre kroner på noen beinbiter med noe fett på, men maten var overraskende god og nok av! Jeg visste ikke at jeg hadde bestilt desert heller, så riskremen var prikken over i-en for min del!

 

Takk for denne gang, så sees vi kanskje neste år igjen!

.

Link to post
Share on other sites

Beklager. Må bare gi en smule kritikk til serveringen på Lille. Det er lenge siden jeg har sett noe tilsvarende hjelpeløst og amatørmessig.

 

Maten var som andre har nevnt faktisk god. Men hva hjelper det når drikke blir tilbudt lenge etter maten var servert og ribbefettet levert etter at man er ferdig å spise. Drikke undeveis i måltidet ble ikke tilbudt. Her har Lille mye å gå på i forhold til mulighet til mersalg, men dette er det tydligvis ikke fokus på. Sikkert ikke så viktig å tjene penger.

 

Kan IKKE anbefales til julebord. :nonod:

 

Jaja. Dette ble vel mye fra en "Gretten Gammal Gubbe", men det får stå sin prøve.

 

Ellers må jeg skryte over Bonita sin skute og takke Laholm for Congaq`en. :cheers:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

Beklager min raske fratreden fra det gode selskap, men det er ikke alt man er herre over :cryin:

 

Men vil dog lell takke for ett hyggeligt treff med hyggelige likesinnede.

Startet fint omord hos Bonita og videre med meget godt pinnekjøtt hos Lille :smiley:

 

Men må si meg enig med tidligere skribenter at Lille kunne lagt opp serveringen mye bedre :yesnod:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Dette var gildt !! Veldig hyggelig, god mat, god drikke (om enn litt sent.. godt noen av oss hadde lesket stupen i forkant) - og ikke minst veldig kjekt å treffe likesinnede og prate båt, båt, båt og litt annet :)

Frister virkelig til gjentagelse

Vil få rette enn spesiell takk til LA3939 og Moosewine for innsatsen og initiativet for å få til denne samlingen. Håper vi treffes neste år og.

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...