Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen fredag 11.12.2009


Kjell E

Dette vil jeg være med på!  

94 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Skjælø har meldt avbud.

Hadde lyst å være med :yesnod:

Håpet på at vi begge kunne ta fri fredag, seile til Bergen for så å gå på båtplass julemiddag lørdag, men så er jo middagen på fredagen...

Da får vi det dessverre ikke til likevel, men ønsker dere andre en god middag og hyggelig aften :cheers:

Link to post
Share on other sites

Det bør ikke herske noen tvil om at vi alle kan takke Moosewine :flag: for at vi får tak over hodet. Og noe i rognposen. Og ned i gullstrupen. :drink:

 

Det har vært mange telefoner frem og tilbake, til diverse etablissement og mellom Moosewine og meg. Jeg kommer i alle fall til å gi mannen et glass voksenbrus når vi treffes.

 

Når det gjelder påmelding og binding av denne er Moosewine i forhandlinger om en siste frist, Lille er selvsagt interessert i å ha et rimelig fast antall en tid før den 11, har jo med kjøkkenkapasitet og ting rundt det å gjøre. En av oss vil legge ut denne datoen når det er klart, og da gjelder det å hive seg rundt.

 

Var ute med jobben i går kveld, men testet ikke pinnekjøttet, det var vår årlige pizzakveld som gikk av stabelen. Gnisten og jeg satt da og drodlet litt omkring at hadde vi holdt til i Stavanger hadde jo nattruten SANDES vært et naturlig samlingspunkt for båtfolk å møtes ombord i. Vi har jo M/S Bruvik her i Bergen, men kom ikke så langt at jeg tok kontakt med dem før Moosewine kom med gladmeldingen.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Da redigerer vi listen.

 

 

Ask

Lillefix

Obelix

Frøken Fryd + 1

Moosewine

Hydrox + 1

Skipper Worse

Bonita

Bergen

LA3939

Hpb70

Liberty

880

Bergen

Lars O

Hjeltefjord +1

Ubåtfender +1

Ida Marie III

Sumo

 

Så da er vi blitt 23 stk påmeldte

 

Har gitt foreløpig booking på 30 stk, så hvis det er noen flere er det bare å melde seg på! Mulig Sun Flyer kommer også, men disse trombonistene er ikke så kjappe i avtrekkeren :lol:

.

Link to post
Share on other sites

Da redigerer vi listen.

Ask

Lillefix

Obelix

Frøken Fryd + 1

Moosewine

Hydrox + 1

Skipper Worse

Bonita

Bergen

LA3939

Hpb70

Liberty

880

Bergen

Lars O

Hjeltefjord +1

Ubåtfender +1

Ida Marie III

Sumo

 

Så da er vi blitt 23 stk påmeldte

 

Har gitt foreløpig booking på 30 stk, så hvis det er noen flere er det bare å melde seg på! Mulig Sun Flyer kommer også, men disse trombonistene er ikke så kjappe i avtrekkeren :lol:

Hvis dere er blitt en mer enn planlagt, kan det komme av at Bergen er oppført to ganger ..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...