Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen fredag 11.12.2009


Kjell E

Dette vil jeg være med på!  

94 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Fra ytterst kompetent hold (et høygravid søskenbarn) er det meddelt meg at julemarsipanen er i butikkene kommet. Og da er det også på tide å forberede et årvisst gilde, Baatplassens Julemiddag i Bergen.

 

Det er nå femte året på rad dette går av stabelen, tradisjonen er kommet for å bli.

 

For de mimrelystne og nye medlemmer som ikke er klar over dette vakre, årvisse bakkanal kan man jo henvise til tidligere års hendelser:

 

2005

 

2006

 

2007

 

2008

 

Så, i år som i fjor spørger jeg Eder - hvilken fredag er ønskelig for dette Eventyr?

 

Påmeldinger og desslike tar vi senere, nå er det først og fremst å få bestilt havn som gjelder. Vi har vært to år på rad på Egon i Kjøttbasaren, er det noen grunn til å endre på det?

 

Grip til kalenderen, sjekk musen og stem!

 

Mvh,

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Påmeldinger og desslike tar vi senere, nå er det først og fremst å få bestilt havn som gjelder. Vi har vært to år på rad på Egon i Kjøttbasaren, er det noen grunn til å endre på det?

Eneste er at det er mye kø-ståing på Egon for å bestille både mat og drikke, så selv om de ligger flott plassert, kunne jeg ønske meg et annet sted...

 

20. + 27. november passer IKKE ellers er fredagene i november og desember ledige

 

 

Og en :cheers: til deg som som alltid orker å dra dette igang!

Link to post
Share on other sites

Eg føreslår å flytta gildet til Nøsteboden.

Argument:

-mykje betre plass

-må ikkje forlata borda til eit visst tidspunkt

-neppe dyrare

-svært maritimt miljø

-hyggeleg vertskap

-nær sjøen, for dei som kjem med båt

-nær sentrum

 

-Eg er viss på at det fleksible vertskapet ordnar det slik at kvar kan betala for seg. I alle høve om det blir avtalt på førehand.

 

 

 

Ask

Link to post
Share on other sites

er det lov å fortøye for hvermansen i jekteviken? Blir ikke hurtigruten forbannet da?

 

Dei færraste vil vel ha Hurtigruten longside, men disponerar kaiplass i nærleiken.

 

I tillegg så sluttar "Beinveien" og gå kl 17,30 og startar ikkje opp att før på søndagsmorgonen.

 

 

Ask

Link to post
Share on other sites

Har ikkje oversyn over alle andre julebord og liknande arrangement ennå, men stemte på datoen som ligg nærast jul. Det pleier å vera det sikraste.

 

Elles støttar eg forslaget om å flytta til ein annan stad. Syns Egon er ein temmeleg kjip kjederestaurant, som på toppen av alt opererer med maksimaltid på kor lenge me kan sitta. Sjølv kan eg godt tenka meg tilbake til Holberg, eller kanskje Wessel. Nøsteboden kan sikkert også vera eit godt alternativ. Har ennå ikkje vore der.

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke stemt, vet ikke hvilke av de to dagene jeg kan jeg skal stemme på. Kansje en oversikt over stemmene hadde vært fint, da kan man stemme den dagen som passer best av de dagene med flest stemmer.... Lukter korrupsjon lang vei her nå... :lol:

 

Kansje LA3939 kan lage en oversikt over antall stemmer på de aktuelle dager? I og med at jeg ikke har stemt så ser jeg heller ikke hvor det er mest gunstig å plassere min dyrebare stemme....

Link to post
Share on other sites

For Hydrox passer det 11/12 og 18/12, resterende datoer er jeg forvist til tjeneste i nordsjøen....

 

 

I og med at jeg ikke har stemt så ser jeg heller ikke hvor det er mest gunstig å plassere min dyrebare stemme....

Velkommen hjem ;-) 11/12 ligger godt an og denne passer også meg veldig bra! :cheers:

Redigert av Bergen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Såja, da ser det ut til at den 11 er den som passer flertallet.

 

Når det gjelder sted, så vil jeg henvise til innlegg nummer 25 i 2007-tråden. Det var en dag eller to hvor uttrykket "skyte seg en kule for pannen" var nærliggende, konseptet Seppuku var også vurdert.

 

Nå kjenner jeg ikke Nøsteboden, men jeg kommer nå til å søke å få plass for 30 stykker den 11/12, så får vi se hvordan det fyker av gårde. Dersom noen har en "inside track" hos f.eks folkene på Nøstet eller andre plasser setter jeg stor pris på om de kan trå til her.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...