Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen fredag 11.12.2009


Kjell E

Dette vil jeg være med på!  

94 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Skal vi se...

 

Da har jeg snakket med Lille.

 

Min kontaktperson er ikke av de kjappeste men omsider kom jeg i kontakt med sjefen og da går alt så meget bedre!

 

For å kunne sitte så lenge vi vil kan vi ikke sette oss til bords før kl 21, men da blir maten servert. Jeg foreslår at vi møtes kl 2030 i baren på Lille og nyter de flaskene med vin som er gratis som en aperitiff, her kan vi velge mellom hvitvin, rødvin, rosevin eller Cava(sprudlevann), Sprudlevann er kanskje det som skaper best stemning så jeg går for den, men dette er herved ute på høring hos dere!

 

Meny er som før:

 

Cava som aperitiff, gratis

Pinnekjøtt m/påfyll kr 390

Carlsberg øl kr 49

Aquavit kr 59

 

Separat regning er ikke noe problem. Hvis det er noen vegetarianere så si fra : )

 

Jeg har øket booking til 35, absolutt max er 42 men da må noen sitte på småbord. Virket som han klarte langbord til 35.

 

For min del ble det litt sen start men jeg tok en sjefsavgjørelse på klokkeslett da det har vært sterke meninger om at det er bra å slippe tidspress på å komme seg ut av lokalet. Så da møter vi 2030 og spiser 2100!

 

 

 

 

 

Ask

Lillefix

Obelix

Frøken Fryd + 1

Moosewine

Hydrox + 1

Skipper Worse

Bonita

Bergen

Kaptein Blondebill

LA3939

Hpb70

Liberty

880

Lars O

Hjeltefjord +1

Ubåtfender +1

Sumo

Sun Flyer

FENRIKSEN

Laholm +1

Vannoveralt

Gnisten

Asunde

Kmiland

Catano + frue

 

 

32stk

.

Link to post
Share on other sites

Lillefix skal visst tidlig på jobb neste dag så vi må nok kjøre bil denne dagen.

Ida Marie (som vi alltid kunne ta en øl ombord i ) står i år på land for oppgradering,

Frøken Fryd bor nærmere sentrum enn båten faktisk ligger, så han kommer til fots, og Hjeltefjord har en dieselpumpe i deler. Men håper på at denne kan komme i orden til fredag, men er veldig usikkert. Så skal vi få kjenne bølger mens en ankerdram benyttes, må dere andre trå til!

Link to post
Share on other sites

Da har jeg ankommet Bergen, var bortom Lille tidligere idag og de ville gjerne ha et eksakt anntall senest på torsdag så hvis det er noen flere som trekker seg eller kommer til er torsdag siste frist!

 

 

Ask

Lillefix

Obelix

Frøken Fryd + 1

Moosewine

Hydrox + 1

Skipper Worse

Bonita

Bergen

Kaptein Blondebill

LA3939

Hpb70

Liberty

880

Lars O

Hjeltefjord +1

Ubåtfender +1

Sumo

Sun Flyer

FENRIKSEN

Laholm +1

Vannoveralt

Gnisten

Asunde

Kmiland

 

 

30stk, Ask og Vannoveralt er usikre, gi svar før torsdag slik at jeg kan gi de endelig antall torsdag ettermiddag.

.

Link to post
Share on other sites

Jeg må dessverre nå meget motvillig og med stor sorg i hjertet melde forfall. Jeg skal på et kurs allerede kl. 11:00 på lørdag og da er det om å gjøre å være "til stede" for å si det forsiktig ... Jeg får heller ta det sterkt igjen til neste gang ev. hvis det blir noe "livve" til sommeren igjen.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Et godt tips til forspiel er Havariet på Zachen, de kjører kampanje i hele desember med halv pris på de edle dråper, 39 for fatøl, 42 for aquavit. Så jeg tipper jeg tar et par kalde der før Lille :cheers:

Alternativet kan være ombord i "Bonita" - BPmedlems-pris på øl og aquavit, 1/2 pris av 1/2 pris :lol::lol::drink::cheers: :)

Siger :sailing: nok inn på Vågen ut på ettermiddagen en gang - litt julehandel, og deretter gjerne et aldri så lite forspiel for de som ønsker. (Nok litt trangt hvis alle kommer - men mye hjerterom, og en del andre rom er der og... )

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Det gjelder å planlegge og prioritere. Jeg er selvsagt dratt sørover i Europa på jobb men satte som forutsetning at jeg skulle være tilbake fredag før klokken 18:00. De har tøyd strikken lengst mulig og jeg lander 17:55, deretter går kursen mot byen, dusjen og Bonita. Jeg regner med å møte på en god gjeng der!

Link to post
Share on other sites

Da ser altså listen slik ut pernaud:

 

Ask

Lillefix

Obelix

Frøken Fryd + 1

Moosewine

Hydrox + 1

Bonita

Bergen

Kaptein Blondebill

LA3939

Hpb70

Liberty

880

Lars O

Hjeltefjord +1

Ubåtfender +1

Sumo

Sun Flyer

FENRIKSEN

Laholm +1

Gnisten

Asunde

Kmiland

 

 

Kan alle godhetsfullt sjekke at de er på listen som skal/skulle være der?

 

Etablissementet vil gjerne ha endelig endelig endelig beskjed om antallet i morgen (torsdag) i 16-tida, så det er fremdeles muligheter til å være med på dette eventyret! Hva Fanden nøler I efter?

 

Worse, er det en mulig sak for Amnesty dette?

 

Mvh,

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Hei nå er jeg i trøbbel og må dessverre trekke meg fra Julebordet.

Vi får venner på besøk fra Sverige i helgen og føler jeg må være hjemme å underholde de.

Fikk ikke vite dette før i morges, og har grublet i hele dag og konkludert med at jeg altså må trekke meg i år.

Beklager, kos dere.

 

Hilsen

Arild

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...