Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen fredag 11.12.2009


Kjell E

Dette vil jeg være med på!  

94 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Lillefix og O.b.lix må desverre melde forfall i kveld. Håper å komme sterkt tilbake neste år :cheers_wine:

Det Lillefix glemte å si var for vår del var det sykdom som hadde skylden, jeg ligger så syk at bare en mann som kan forstå hvor fælt det er, og følgelig må Lillefix pleie meg (enten hun vil eller ikke)

Link to post
Share on other sites

Egentlig til Lillefix:

 

Blir han syk nok, merker han ikke om du er der eller ei, så da ser vi deg vel?

 

 

Kun fremøte i egen person med gyldig dødsattest ansees som fraværsgrunn... :smiley:

 

Sees snart.. :cheers:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Nu börjar det spetsa till sig, grabbar och tjejer!

 

I år, som i fjor, har jeg etter moden overveielse besluttet å barbere meg. Så er det avgang. Har til hensikt å begynne aftenen i området fisketorget. Kjenner jeg meg selv rett (og det vil jeg mene at jeg gjør), så går den første vederkvegende slurk ambrosia ned i Gullstrupen i området Scruffyen - Zachen. Jeg ser videre for meg et aldri så lite flåtebesøk i samme område før kursen settes mot etablissementet Lille. En anbefalt seilingsrute fra Zachariasbryggen til Lille er i grunnen rett frem. Når Torgallmenningen vel er passert er det å ta sikte mellom Hotell Norge og Dickens. Man kommer da inn i smult farvann, og bør holde et øye med egen hekksjø.

 

Vel inne i det smule farvannet vil man passere Deli de Luca på sin styrbord side, kort etterfulgt av et etablissement med det tilforlaterlige navnet Skipperstuen. En kjapp bunkring der kan tenkes. Og da er det bare en liten forhaling som skal til, nabobygget mot vest er etablissementet Lille.

 

Det bærer sitt navn med rette, dvs huset er lite, hvitt og noe tilbaketrukket. Dog merket med skilt. Posisjon kan også angis slik:

 

60o 23, 27,, Nordlig bredde, 005o 19, 21,, Østlig lengde.

 

For de som trenger los eller ønsker posisjonsanvisninger underveis er det etablert lyttevakt på kanalene 90 79 17 65

 

Jeg ser frem til å treffe nye og gamle båtvenner i lystig lag!

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Nu börjar det spetsa till sig, grabbar och tjejer!

 

I år, som i fjor, har jeg etter moden overveielse besluttet å barbere meg. Så er det avgang. Har til hensikt å begynne aftenen i området fisketorget. Kjenner jeg meg selv rett (og det vil jeg mene at jeg gjør), så går den første vederkvegende slurk ambrosia ned i Gullstrupen i området Scruffyen - Zachen. Jeg ser videre for meg et aldri så lite flåtebesøk i samme område før kursen settes mot etablissementet Lille. En anbefalt seilingsrute fra Zachariasbryggen til Lille er i grunnen rett frem. Når Torgallmenningen vel er passert er det å ta sikte mellom Hotell Norge og Dickens. Man kommer da inn i smult farvann, og bør holde et øye med egen hekksjø.

 

Vel inne i det smule farvannet vil man passere Deli de Luca på sin styrbord side, kort etterfulgt av et etablissement med det tilforlaterlige navnet Skipperstuen. En kjapp bunkring der kan tenkes. Og da er det bare en liten forhaling som skal til, nabobygget mot vest er etablissementet Lille.

 

Det bærer sitt navn med rette, dvs huset er lite, hvitt og noe tilbaketrukket. Dog merket med skilt. Posisjon kan også angis slik:

 

60o 23, 27,, Nordlig bredde, 005o 19, 21,, Østlig lengde.

 

For de som trenger los eller ønsker posisjonsanvisninger underveis er det etablert lyttevakt på kanalene 90 79 17 65

 

Jeg ser frem til å treffe nye og gamle båtvenner i lystig lag!

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Kos dere med julemiddagen i kveld... :flag: skulle likt å vært der for pinnekjøtt med noget attåt

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Departure checklist:

 

Skjegg...........AV

 

Godlukt..........PÅ

 

Klær..............PÅ

 

Lesebriller......MED (Tar faen ikke sjansen på at Frøken Fryd dukker opp med en quiz som jeg ikke klarer å lese igjen!)

 

Tørste............OH YES!

 

Lets Go!

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...