Sleipner93 Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Dyr og eventuell andre skapninger kan vel settes der... Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 23.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Det er opp til egen fantasi... Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Da er det allerede 9 påmeldte båter... Klarer JanB og familien å komme ned fra Bergen i år..? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Poseidon Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Nå er vi påmeldt, men kommentarfeltet hadde en begrensning som ikke var oppgitt..... Jeg forsøkte nemlig å skrive: "..... Hvis noen vil avlegge båtførerprøven kan det ordnes på stedet." Men siste del av setningen ble klippet bort Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
bjorngb Svart 25.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Jeg la inn kommentaren din Jan - og forlenget feltet litt... Det er avtalt av R/S Ryfylke skal komme på besøk en gang i løpet av lørdagen - det kommer litt an på om de har det travelt eller ikke når det blir. Ang Quizen: Som noen kommenterte: hvis alle stiller med et par spørsmål (og svar) på et ark, så blir det enkelt å lese fra arkene og ha "rette" svar for hånd. Jeg har et par OK premier :-) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Dyr og eventuell andre skapninger kan vel settes der... Alternativene var barn og voksne, så jeg valgte å putte ungdomen inn der :-) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Seilaren Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Hvis noen vil avlegge båtførerprøven kan det ordnes på stedet." Jøss.. Det er jo et kjempetilbud til dem som ikke har prøven fra før.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Poseidon Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Jøss.. Det er jo et kjempetilbud til dem som ikke har prøven fra før.. Ja, man skal ihvertfall ikke behøve å gå så veldig langt . . . . . . For ordens skyld: vi har ikke tid og anledning til å gjennomføre et fullstendig kurs, men for båtfolk som mener at de har kontrollen på det meste av pensum burde det være en fin anledning til å avlegge selve prøven - og båtførerbeviset kommer i posten noen uker senere Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Frank Allan Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Hei. Er det bindende påmelding. Kan ikke på nåværende tidspunkt si om jeg er hjemme fra jobb. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 25.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Ikke bindende, men fint om du sender meg en IM hvis du ikke rekker det. Eller du kan melde deg på når du vet mer. Det er ikke noe max-antall :-) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 (redigert) Klarer JanB og familien å komme ned fra Bergen i år..? Ja, det skulle me gjerne ha gjort, men er litt uheldig med timinga. Ferien vår startar ikkje før første helga i juli, og Økstrafjorden (som er ein nydeleg plass) er litt langt borte for ein helgetur i 7,5 knops fart... Men eg skal vera til stades "i ånda". Slekta mi kjem frå området, så eg er ikkje ukjent der. Redigert 26.April.2010 av JanB (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
LYKKEPILLE Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 (redigert) Eg e me! Foreløbig e eg aleina (ungkar) så ta jerna me enslige kvinnfolk hehe Mulig eg har en elle anen liden dings så kan vera gevinst Redigert 28.April.2010 av LYKKEPILLE (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Pål, Triton 225 med navnet "Lykkepille" VHF LE8816 MMSI 258030220 Link to post
Sleipner93 Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Eg e me!Foreløbig e eg aleina (ungkar) så ta jerna me enslige kvinnfolk hehe Mulig eg har en elle anen liden dings så kan vera gevinst For de enslige kvinnfolkene eller til konkuransen? :lol: Sorry, kunne ikke dy meg... Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 (redigert) Ferien vår startar ikkje før første helga i juli Jaja.. kommer vel et nytt treff neste år... Redigert 28.April.2010 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Erik Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Da er ny båt i boks (nesten hvertfall, venter enda på å få den frakta), så da skulle alt ligge til rette for at jeg kan komme. Om jeg rekker å lære meg å seile til da og kommer for fulle seil og med spinnakeren ute er vel mindre sannsynlig Men det er motor ombord også, så på ett eller annet vis skal jeg nok komme meg dit Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Erik Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 For de enslige kvinnfolkene eller til konkuransen? :lol: Sorry, kunne ikke dy meg... :lol: :lol: Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
LYKKEPILLE Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 (redigert) Redigert 28.April.2010 av LYKKEPILLE (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Pål, Triton 225 med navnet "Lykkepille" VHF LE8816 MMSI 258030220 Link to post
Lars_morgan Svart 29.April.2010 Link til dette innlegget Svart 29.April.2010 Hvis alt går i orden blir det treff på meg i år. Usikkert om jeg kommer fredag eller lørdag. Må nok ta meg fri om jeg skal klare fredagen vertfall. Dette blir også en gyllen mulighet for å se en ny plass jeg lenge har ønsket å besøke, men som aldri har blitt noe av. Sitér dette innlegget Morgan 445 skjærgårdsjeep Hurley 20 seilbåt Link to post
LYKKEPILLE Svart 30.April.2010 Link til dette innlegget Svart 30.April.2010 Jeg vil gjerne ha en slik BP vimpel så dem som selger får ta med til meg :) Quanta costa? Sitér dette innlegget Hilsen Pål, Triton 225 med navnet "Lykkepille" VHF LE8816 MMSI 258030220 Link to post
onkel_ove Svart 30.April.2010 Link til dette innlegget Svart 30.April.2010 Lykkepille: Var ikke du å hentet en båt nordfra en plass, mener jeg les det i en tråd her en gang? gikk det greit? fornøyd så langt? Kjøpte vimpel i fjor jeg..lurer på om jeg gav ca 200,- eller 250, men der en plass tror jeg Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
LYKKEPILLE Svart 30.April.2010 Link til dette innlegget Svart 30.April.2010 (redigert) Onkel_Ove https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=66277&st=80 Belgia som skulle sende motoren fikk ikke gjort det på tiden så henting er utsatt til neste lørdag. Så da blir det Stryn og hjem i løpet av de første dagene etterpå. DVS, jeg ligger over hos en kamerat i Sandane og venter på været om så. Regner med 1-2 dager hjem om været er bra :) Ved krus på 25 kpt ville det ta ca 10-12 timer. åååååå som jeg gleder meg! Redigert 30.April.2010 av LYKKEPILLE (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Pål, Triton 225 med navnet "Lykkepille" VHF LE8816 MMSI 258030220 Link to post
Seilaren Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Jeg har vimpler. 200kr... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Da begynner båten å nærme seg klar for vannet! Sjøsetting nå til helgen, håper alt går etter planen! Når det gjelder treffet regner jeg med å komme sent på kvelden, siste skoledag er 18. juni, så jeg må nok pakke dagen før og komme meg fort i båten rett etterpå og start turen. Det blir tross alt en del timer når jeg bare går med 5 knop.. Gleder meg! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 ...... Det blir tross alt en del timer når jeg bare går med 5 knop.. Gleder meg! Du må mer enn gjerne henge en tamp fast i POSEIDON II Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Seilaren Svart 16.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2010 Nå kommer treffet raskere enn vi aner...! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.