Jump to content

Ryfylketreff 2010 18-20 juni


bjorngb

Recommended Posts

Dette høres jysla kjekt ut! Men jeg er dessverre på Kypros den helgen... Får følge med neste år og prøve å få det med meg da. Forstår jeg det slik at dette treffet har et definetivt familiepreg, og at det ikke er en "voksen-fest"? (En ankerdram skal man jo imidlertid likevel alltid kunne unne seg...!) :wink:

 

Nå har nidelven fått montert ny dieselmotor...så nå koster det ikke en bondegård hver gang jeg skal ut av gandsen.

Må si jeg er rimelig klar for vår og båtliv nå....

 

Det der høres bra ut onkel_ove, selv om herligheten sikkert kostet noen bondegårder i innkjøp også. Har samme problemet selv, men heldigvis slipper jeg Gandsen (ligger i Hommersåk). Lykke til med ny motor!

Link to post
Share on other sites

Joda, det er definitivt et familietreff men trenger ikke være 100% tørrlagt for det.

 

Vi dukker opp i år også men det er mulig vi mister ene matrosen den helgen.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Okei, da er datoen ihvertfall klar,
Ja, jeg har iallefall merket den helgen med rødt i min kalender.
....Blir det økstrafjorden?

Jeg har forstått det slik, men det gjør kanskje ikke så stor forskjell når vi først er i bevegelse den veien. Trenger du tamp eller køy er det bare å gi beskjed Ørjan!

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Jepp - Øsktrafjorden :-) 18-20 juni.

 

Regner med at det er litt langt for flere (oss inkludert), men vi har diskutert å ta dagen fri og starte turen på torsdagen :-)

 

Uansett er det ikke problem om noen kommer seint på fredag kveld.

 

Som Sleipner har vært inne på burde vi kunne fått R/S Ryfylke til å komme innom på lørdagen og evt ha litt demonstrasjon og/eller øvelse

Link to post
Share on other sites

Forstår jeg det slik at dette treffet har et definetivt familiepreg, og at det ikke er en "voksen-fest"?

Det medfører i aller høyeste grad riktighet :yesnod: Det var hvertfall planen min da jeg startet opp denne tradisjonen. De som vil ha noe annet står fritt til å arrangere et eget treff. Men ta ikke navnet Ryfylketreffet... :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Jepp - Øsktrafjorden :-) 18-20 juni.

 

Regner med at det er litt langt for flere (oss inkludert), men vi har diskutert å ta dagen fri og starte turen på torsdagen :-)

 

Uansett er det ikke problem om noen kommer seint på fredag kveld.

 

Som Sleipner har vært inne på burde vi kunne fått R/S Ryfylke til å komme innom på lørdagen og evt ha litt demonstrasjon og/eller øvelse

 

Ja, burde være morro for både de voksne og de små.. De fleste små syns det er morro å få prøve vannkanonen og greier ombord.. Men vannkanon har vel Poseidon også.. :cool:

 

Vi får se når det nærmer seg, da vet jeg ihvertfall helt nøyaktis sted og dato :smiley:

Link to post
Share on other sites

......De fleste små syns det er morro å få prøve vannkanonen og greier ombord.. Men vannkanon har vel Poseidon også.. :cool:

 

Ja, det stemmer! Og med 3.000 liter pr minutt står det ikke lenge på senke en båt man ikke liker :giggle:

Hvis det i tillegg skulle bli slepekonkurranse så kan vi jo slepe RS Ryfylke baklengs hjem til Stavanger :saint:

 

Som sagt: helgen er merket med rødt i kalenderen og vi satser på et trivelig Ryfylketreff sammen med masse gamle og nye båtvenner :sailing::sailing:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Noen som har vært på befaring på treffstedet? Ellers venter vi på påmeldingsgreiene fra IT-Sjefen :-)

Forøvrig går jeg rundt å grubler på hva som kan være en passelig førstepremie som jeg har lovet å ordne...hmm...tips mottas med takk :-)

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Da har IT sjefen vært i sving:

 

Påmelding til Ryfylketreff 2010

 

Hvis dere vil meldes av - send meg en IM... Hadde tenkt å legge inn funksjon for avmelding - men fikk heller lagt ut påmeldingen

 

Tøfft.

Ett par skrivefeil som ikke lot seg redigere etter påmelding, men dere skjønner hva jeg mente håper jeg.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...