Jump to content

Ryfylketreff 2010 18-20 juni

bjorngb

Recommended Posts

Hei.

Nå er det vel bare 28 dager igjen......... :cheers_wine:

Tenker litt på quizen, blir den organisert som en rundløype eller? Hvis alle stiller med spørsmål og svar, kan det vel dukke opp like spørsmål?

Hvor mye fellesaktiviteter pleier dere å ha? Jeg har ikke vært med tidligere, så jeg har sikkert mye jeg lurer på..:yesnod:

Heisann

Quizen ble i fjor opplest rundt bålet lørdagskvelden etter middag. Deltakerne ble delt opp i lag som konkurerte om flotte premier... :tongue:

Litt fellesaktiviteter har vi hatt, men i fjor var det så varmt at vi ikke orket å gjøre noe som helst... Så da ble det litt slakt. Alle oppfordres til å ta insjativ til en fellesaktivitet... :flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Poseidon setter kansje opp tilnærmet skikkelig dass slik at det er mulig å bruke dette. Eller er det dass og dusj muligheter på land?

Den hekkans vanndassen min har en sånn pumpestake som kommer opp sånn omtrent der skinka går over i låret.... Grrr... på venstre side.

De dassene er laget for barnerumper!

Redigert av LYKKEPILLE (see edit history)

Hilsen Pål, Triton 225 med navnet "Lykkepille" VHF LE8816 MMSI 258030220

Vi var i Økstrafjorden i helgen - det vi lå med seilbåten var det litt skummelt - dybdemåler viste 0,0 (også ved høyvann) den kan være kalibrert feil.

Tror det kan bli trangt med 18 båter der vi lå.

Vi lå ved den røde prikken:

okstrafjorden.jpg

Men jeg går utifra at vi hjelper hverandre med å fortøye og om noen ikke får gått i land fra egen båt har det aldri vært noe problem før

Det eneste negative jeg ser med Øsktrafjorden er at det kan være vanskelig å få samlet alle til fellesaktiviteter - f.eks quizen

Det var vel ikke så skummelt :giggle: Jeg hadde jo minus... :diving:

Tror og at det kan bli vannskelig å samle alle sammen på et sted for aktiviteter, men hvis vi er gode venner, så finner vi nok en løsning :yesnod: Foreslår bruk av sitteputer/ liggeunderlag og ikke stoler...

Når det gjelder fortøyning av båtene, så får de som kommer inn først tenke ut lure løsninger :wink:

Det er vel ingen god løsning å finne alternativ plass så nærme treffet :nonod:

Jeg gleder meg selv om det kan bli trangt...

• 2 uker senere...

Lekkasjene er blitt forbedret ja, har hatt båten en snartur på slippen, det viser seg at det er brukt vanlig rekksaum som spiker i kjølen hvor det egentlig skal brukes skipspiker. Denne har dårlig hold og derav lekkasjene. Skiftet på de verste punktene men tar hele kjølen til vinteren. Nå er den mye tettere!

Nærmer seg treff og jeg gleder meg, vi blir to personer.

Ettersom jeg nå har fått til å legge inn bilder, er det vel naturlig at jeg viser dere hvordan åstedet ser ut:

542.jpg

Det står kanskje skilt på kaien at den kun er for av/påstigning, søppeltømming ellernoe, men det går sikkert an å spørre noen om lov til å bruke denne i helgen.

Lykke til og god helg!

Beklager, men vi uteblir i år også. Treffes nok senere i sommer - og da håper vi at det blir havneplass til oss i Stvgr. Ha en fortsatt fin "sommer" og kos dere på treffet.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...