Murena Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Hei. Nå er det vel bare 28 dager igjen......... Tenker litt på quizen, blir den organisert som en rundløype eller? Hvis alle stiller med spørsmål og svar, kan det vel dukke opp like spørsmål? Hvor mye fellesaktiviteter pleier dere å ha? Jeg har ikke vært med tidligere, så jeg har sikkert mye jeg lurer på.. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Heisann Quizen ble i fjor opplest rundt bålet lørdagskvelden etter middag. Deltakerne ble delt opp i lag som konkurerte om flotte premier... Litt fellesaktiviteter har vi hatt, men i fjor var det så varmt at vi ikke orket å gjøre noe som helst... Så da ble det litt slakt. Alle oppfordres til å ta insjativ til en fellesaktivitet... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 20.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Det var vel litt felles underholdning med bading i overlevelsesdrakt utpå kvelden og... Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Hadde vel og en rokonkuranse med bind forran øynene. 2 mann i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Det stemmer det... En som ror med bind for øynene, mens den andre skal forklare hvor den blinde skal ro.. Blir alltid morsomt... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
LYKKEPILLE Svart 22.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2010 (redigert) Poseidon setter kansje opp tilnærmet skikkelig dass slik at det er mulig å bruke dette. Eller er det dass og dusj muligheter på land? Den hekkans vanndassen min har en sånn pumpestake som kommer opp sånn omtrent der skinka går over i låret.... Grrr... på venstre side. De dassene er laget for barnerumper! Redigert 22.Mai.2010 av LYKKEPILLE (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Pål, Triton 225 med navnet "Lykkepille" VHF LE8816 MMSI 258030220 Link to post
Seilaren Svart 22.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2010 Det er utedoer på land, og de fynker fint de... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 24.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Vi var i Økstrafjorden i helgen - det vi lå med seilbåten var det litt skummelt - dybdemåler viste 0,0 (også ved høyvann) den kan være kalibrert feil. Tror det kan bli trangt med 18 båter der vi lå. Vi lå ved den røde prikken: Men jeg går utifra at vi hjelper hverandre med å fortøye og om noen ikke får gått i land fra egen båt har det aldri vært noe problem før Det eneste negative jeg ser med Øsktrafjorden er at det kan være vanskelig å få samlet alle til fellesaktiviteter - f.eks quizen Sitér dette innlegget Link to post
Murena Svart 27.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2010 Det var vel ikke så skummelt Jeg hadde jo minus... Tror og at det kan bli vannskelig å samle alle sammen på et sted for aktiviteter, men hvis vi er gode venner, så finner vi nok en løsning Foreslår bruk av sitteputer/ liggeunderlag og ikke stoler... Når det gjelder fortøyning av båtene, så får de som kommer inn først tenke ut lure løsninger Det er vel ingen god løsning å finne alternativ plass så nærme treffet Jeg gleder meg selv om det kan bli trangt... Sitér dette innlegget Link to post
Murena Svart 27.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2010 Jeg har vimpler. 200kr... Reserver en vimpel til meg Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 27.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2010 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 27.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2010 OBS, jeg lenser hver andre minutt... Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 7.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 Nå nærmer det seg veldig - vi har akkurat satt båten på vann igjen... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 7.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 OBS, jeg lenser hver andre minutt... Det har forhåpentlig kommet seg etterhvert? Ellers må du sørge for plass på siden av meg; her sviver aggregatet hele døgnet for å holde diverse strømslukere igang Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Geir Hel Svart 7.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 Da var LEVIND med :) Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Sleipner93 Svart 7.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2010 Lekkasjene er blitt forbedret ja, har hatt båten en snartur på slippen, det viser seg at det er brukt vanlig rekksaum som spiker i kjølen hvor det egentlig skal brukes skipspiker. Denne har dårlig hold og derav lekkasjene. Skiftet på de verste punktene men tar hele kjølen til vinteren. Nå er den mye tettere! Nærmer seg treff og jeg gleder meg, vi blir to personer. Sitér dette innlegget Link to post
Murena Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Nå som det ser ut til at værgudene er med oss, er det bare å glede seg.... http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Suldal/Økstrafjord/helg.html Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Ettersom jeg nå har fått til å legge inn bilder, er det vel naturlig at jeg viser dere hvordan åstedet ser ut: Det står kanskje skilt på kaien at den kun er for av/påstigning, søppeltømming ellernoe, men det går sikkert an å spørre noen om lov til å bruke denne i helgen. Lykke til og god helg! Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Beklager, men vi uteblir i år også. Treffes nok senere i sommer - og da håper vi at det blir havneplass til oss i Stvgr. Ha en fortsatt fin "sommer" og kos dere på treffet. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Seilaren Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Send Im når dere er i byen Jawik.... Jeg kommer inn på lørdag. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg inn... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 14.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Hvis du tenker på å komme inn til Økstrafjorden på lørdag høres det ut som Murena ikke kommer helt inn til Øsktrafjorden før på lørdag. Mulig han kan plukke deg opp et sted på veien (om det er plass) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Er det toaletter på land? Pakker klart på torsdaga og kaster fortøyningene rundt 12:00 satser jeg på. Må få standpunktkarakterer og skoleavslutning, blir jo noen timer inn, vil tippe jeg er der i 18-19 tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 OK med IM - Seilaren Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Fjellbonden Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Er det toaletter på land? Ja, 20 m fra kaien. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 Jeg kommer inn på lørdag. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg inn... Er litt i uvisse om når jeg kommer avsted selv i helga, men det kan tenkes at det ikke blir før Lørdag, og da er du hjertelig velkommen ombord hos meg i så fall. Avgang fra Hundvåg (eller plukke opp ett sted langs veien), og satser på å seile inn Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.