Jump to content

Jeg er 15 år... Blitt Svindlet. Trenger Hjelp!


Volvomekanikeren

Recommended Posts

Har ikke tenkt og kjøpe noe annet en Yanmar 3GMD<3 Har hatt Yanmar en gang tidligere (2GM) Og var fornøyd med den :yesnod: Den sto i en liten tre skøyte (21fot) Og gikk hele tiden, alldri start problemer eller andre problemer. Solgte tre skøyten for det ble for mye trearbeid i og med at jeg bare var 13 år :wink:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Blir dette happy ending ? Det viktigste sukseskriteriet blir vel om båten er på vann og (motoren) i gang før st. hans.

 

Om det målet blir nådd er vel avhengig av nødvendig støtteaparat i form av nevenytige voksne som kan hjelpe til å få både motor og båt sjøklar gratis eller til en hyggelig pris.

 

Det hjelper naturligvis hvis det også en ungdomsgjeng som gjerne tar i et tak i håp om å få sitte på til sommeren....(???)

 

Har vel følelsen av at prosjskter som ligger på land en hel sommer lett kan gro fast noen år før de blir klare.

 

(Hvis planen ikke er å bli sjøklar i år ville jeg vel satt meg ned å vurdert om prosjektet har livet rett..)

 

 

Forøvrig holder jeg fasrt på at det verd tid og penger (lite gebyr) å ta sakern til forliksrådet selv om båten beholdes. men det må eventuelt skje nå.

Redigert av salt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

da æ kjøpte båten i juni i fjor var motoren gått 6000t. nå har den gått 8100t. på den tia har æ brukt ca 220 tusen bare på motoren+130 på giret. det er foresten ett ZF. :cryin:

 

 

Du er jaggu båtplassen.no's ivrigste båtbruker - du har hatt motoren i gang ca. 9 timer i snitt hver dag siden juni.......

 

Er det profesjonelt bruk må man vel også regne inn litt ekstra kostnader til drift, men 220 er jo mye da.

Redigert av gimi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...