Trawler 42 Svart 2.Desember.2019 Del på Facebook Svart 2.Desember.2019 I dag ble båten pakket inn i krympeplast ! Presenningen blåste av sist helg, så da ble det krympeplast istedet. Mye svake maljer på presenninger som ikke skal koste skjorta. Så da skulle alt være klart for vinteren, igjen ! Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
TrikkerN Lønning Svart 2.Desember.2019 Del på Facebook Svart 2.Desember.2019 (redigert) Kjettingkasse skrev for 13 timer siden: Den nye DJI Mavic Mini? Imponerende kvalitet på filmen. Er meget fornøyd med min Mavic Pro enda :) Holder på med å overhale sjøvannspumpen og grønn blir den ? Redigert 2.Desember.2019 av TrikkerN Lønning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 3.Desember.2019 Del på Facebook Svart 3.Desember.2019 Komodo skrev for 22 timer siden: Ikke det helt store problemet med snø her på Hvaler, norges mest solrike kommune, enda heller Benyttet derfor anledningen til en tur på sjøen. Forsøkte å sokne opp ei hummerteine jeg har mistet, men det ble bomtur. Får prøve med dykkeflasker på ryggen istedet Jeg kan bli med deg ut. Har dykkersertifikat og kan være linefører. Du må ikke dykke aleine....... Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 3.Desember.2019 Del på Facebook Svart 3.Desember.2019 Erikda skrev for 1 time siden: Jeg kan bli med deg ut. Har dykkersertifikat og kan være linefører. Du må ikke dykke aleine....... Så bra, en dykkeleder/båtfører som jobber turnus er alltid interessant Tar jeg ikke helt feil så setter du vel pris på en tur på sjøen også Ellers så dykker jeg stort sett alltid alene, men jeg setter pris på å ha en i båten. Her ytterst på Hvaler så er det jo mange steder hvor det er ganske mye strøm, og skrekkscenariet er å komme opp og ikke klare å komme seg til båten... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 3.Desember.2019 Del på Facebook Svart 3.Desember.2019 Komodo skrev 1 time siden: Så bra, en dykkeleder/båtfører som jobber turnus er alltid interessant Tar jeg ikke helt feil så setter du vel pris på en tur på sjøen også Ellers så dykker jeg stort sett alltid alene, men jeg setter pris på å ha en i båten. Her ytterst på Hvaler så er det jo mange steder hvor det er ganske mye strøm, og skrekkscenariet er å komme opp og ikke klare å komme seg til båten... Jeg blir med!! Bare si i fra! Må kjøpe nytt utstyr selv også skjønner jeg! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 3.Desember.2019 Del på Facebook Svart 3.Desember.2019 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
jerognal Svart 7.Desember.2019 Del på Facebook Svart 7.Desember.2019 (redigert) I dag ble siste post på service for neste år unnagjort. F50 fått ny reg.reim samt impeller, termostat og sinkanode på brakkert. Båten har fått ny styresnekke type NFB Ultraflex T73 og nytt fancy ratt. Nå kan våren komme. Redigert 7.Desember.2019 av jerognal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 8.Desember.2019 Del på Facebook Svart 8.Desember.2019 Har for tiden med Autopilot prosjektet . Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Båtb123 Svart 8.Desember.2019 Del på Facebook Svart 8.Desember.2019 Impregnert kalesjen, levert noen deler til badestigen til 3D print ? venter på våren Sitér dette innlegget Link to post
dritslem Svart 9.Desember.2019 Del på Facebook Svart 9.Desember.2019 Jeg har kun gjort unna årets mest depressive regnestykke - hvor mange båtpenger kommer til å gå med t.o.m. påsken? Svaret er mange. Give or take.. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 9.Desember.2019 Del på Facebook Svart 9.Desember.2019 dritslem skrev 53 minutter siden: Jeg har kun gjort unna årets mest depressive regnestykke - hvor mange båtpenger kommer til å gå med t.o.m. påsken? Svaret er mange. Give or take.. Et helt unødvendig regnestykke!???? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.Desember.2019 Del på Facebook Svart 10.Desember.2019 Fortøyd ekstra godt i påvente av storm. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 10.Desember.2019 Del på Facebook Svart 10.Desember.2019 Sjekket og suplert fortøyninger og fendringer før stormen. Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 10.Desember.2019 Del på Facebook Svart 10.Desember.2019 Hatt på noen flere tamper, selv om båten ligger lunt til iforhold til været ? Sitér dette innlegget Link to post
dritslem Svart 11.Desember.2019 Del på Facebook Svart 11.Desember.2019 Erikda skrev On 9.12.2019 at 21.11: Et helt unødvendig regnestykke!???? Evig optimist. Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 30.Desember.2019 Del på Facebook Svart 30.Desember.2019 (redigert) Startet motor for nyåret. Oppdaget et par drypp fra bensintilførsel som må utbedres snarest. Tok hjem døra til toalettet som har en grell rødtone fra et forsøk på modernisering i fordums tid. I likhet med resten av interiøret er jeg red... Varmluftspistol, enkel skrape og god tid så ser det bedre ut. Håper på varme dager så lakk kan påføres. Godt nyttår! Redigert 30.Desember.2019 av pero (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 30.Desember.2019 Del på Facebook Svart 30.Desember.2019 (redigert) Kjøpt noen kule bordbrikker på eBay, man kan velge tekst selv. https://www.ebay.com/itm/4x-Princess-boat-solid-wood-Walnut-drinks-coasters-matt-customise-personlise/183813649698?_mwBanner=1&ul_ref=https%3A%2F%2Frover.ebay.com%2Frover%2F0%2F0%2F0%3Fmpre%3Dhttps%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F183813649698%26rvr_id%3D0%26rvr_ts%3D58dc007e16f0a4e8c86260a6ffc2b4fb&ul_noapp=true&pageci=75605215-e959-4cd7-a3af-670ed5698241 Redigert 30.Desember.2019 av Princess V48 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 31.Desember.2019 Del på Facebook Svart 31.Desember.2019 Vi tømte båten vår for julepynt, og klargjorde den for tur til helgen Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 1.Januar.2020 Del på Facebook Svart 1.Januar.2020 Har rydda litt og hatt årets første båttur Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 1.Januar.2020 Del på Facebook Svart 1.Januar.2020 Forsterket fortøyninger i påvente av kveldens storm, samt ryddet litt i kabling som ikke er i bruk lengre. Noen fine timers avlastning fra en lang ferie hjemme ;) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 2.Januar.2020 Del på Facebook Svart 2.Januar.2020 Vaska bunnpanna Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 2.Januar.2020 Del på Facebook Svart 2.Januar.2020 Er det oppvaskmaskinen til den lokale kaféen...? Tror ikke mattilsynet bør se det bildet.. ??? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 2.Januar.2020 Del på Facebook Svart 2.Januar.2020 Genialt med steamer ? Er det bare sende opp delene, oppvask tabletter og noen flakser vin, så fikser du resten? ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 2.Januar.2020 Del på Facebook Svart 2.Januar.2020 Ida Marie III skrev for 2 timer siden: Er det oppvaskmaskinen til den lokale kaféen...? Tror ikke mattilsynet bør se det bildet.. ??? Restaurant i Risør, som de fleste av dere spiser hos :p kjekkt med en stor delevasker, slipper å montere skittene deler. Får plass til påhenger v6 blokker også Sitér dette innlegget Link to post
pappa_wolf Svart 2.Januar.2020 Del på Facebook Svart 2.Januar.2020 51 minutes ago, Eika said: Restaurant i Risør, som de fleste av dere spiser hos :p kjekkt med en stor delevasker, slipper å montere skittene deler. Får plass til påhenger v6 blokker også Genialt. Har sett på båten min hver dag, siden den kom på land, og tenkt. "I morgen må jeg begynne!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.