Jump to content

Montering av Yanmar 3GMD i Sjømann snekke. 22Fot.


Volvomekanikeren

Recommended Posts

hehe, prøver iallefall og få gjort noe vær dag (det gjør jeg) men er ikke alltid jeg får til til og legge bilder innpå her! :flag_bp: Vet ikke hva jeg får gjort imorgen, må ta noen telefoner... Til verksted og slipp, håper bare verkstedet har tid og ta en sjekk på motoren imorgen! :cheers: Blir kansje slipp i løpet av uken, så då blir det litt bilder av båten under vannflaten! :cheers: Blir spennende, har null peiling på hvordan den ser ut under, med tanke på propell, ror, gjennomføringer o.s.v :cheers: Men blir bunnsmørning, skifting av sink, pussing av propell, og polering av skrog! Kansje montering av baupropell (lov og drømme vet dere) :giggle::cheers: Neida, her i gården klarer vi fint og manuvrere uten baupropell, selvom det hadde vært en stor fordel, har ingen styring akterover, går rett bak, that's it! :cryin::giggle:

Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Den er rimelig lett og ta vekk! 10 skruer, så e veggen vekke! :cheers:

 

Heldig du da, min forrige båteier har selvfølgelig plombert hele motorrommet så min kjære feinkutter ble

min beste venn da jeg skulle komme til for å bytte impeller.

Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord!

Link to post
Share on other sites

Jeg må bare få beklage alt som har blitt skrevet negativt om verkstedet her inne... Det hele er en eneste missforståelse, Verkstedet har gjort sitt beste. Men har det travelt til tider, og derfor har det tatt litt tid! :cheers: Tusen takk for hjelpen Bildøy Båt Og Motor! :fishing:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...