Laholm Svart 12.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2011 Takk, da glemmer jeg det med registerreim. Mener jeg leste et sted at denne skulle skiftes etter 5år/ 1000 timer, men det er ikke første gang jeg tar feil. Som uttrykt tidligere er jeg teknisk idiot, så jeg ba ikke om noen forklaring på årsak, eller hvorfor de gjorde hva. Poenget var at jeg påpekte problemet, fikk det løst (uten utgifter) og maskinen har siden fungert til min fulle tilfredshet. Men det kan godt hende at det ikke var Yanmar Norge som skulle ha rosen for dette. Laholm Link to post
Mix Svart 12.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2011 Som uttrykt tidligere er jeg teknisk idiot, så jeg ba ikke om noen forklaring på årsak, Synd, slik info kan være nyttig for andre med tilsvarende motor. Hvordan er det med soting på din motor, er det sjenerende, eller har du fått bygget om eksosutløpet ? Link to post
Laholm Svart 12.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2011 Ja, det er helt sikkert synd at jeg er teknologisk idiot, men jeg har likevel glede av båtlivet.... Etterhvert lærer jeg jo litt mer, men det er langt igjen til at jeg kan delta verdiskapende i høyteknologiske diskusjoner her på forumet. Ja, den soter endel. Jeg har ikke bygget om eksosutløpet. Det er sikkert naivt, men jeg synes det er greit å se at det spruter ut kjølevann, en indikasjon på at impelleren ikke er helt gåen. Laholm Link to post
olpi Svart 12.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2011 Har det vært forsøkt benyttet Hammerdown i dieselen på 340 Hk som soter? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn