Jump to content

Rettigheter - turbo havari Yanmar


t&k

Recommended Posts

Takk, da glemmer jeg det med registerreim. Mener jeg leste et sted at denne skulle skiftes etter 5år/ 1000 timer, men det er ikke første gang jeg tar feil.

 

Som uttrykt tidligere er jeg teknisk idiot, så jeg ba ikke om noen forklaring på årsak, eller hvorfor de gjorde hva. Poenget var at jeg påpekte problemet, fikk det løst (uten utgifter) og maskinen har siden fungert til min fulle tilfredshet.

 

Men det kan godt hende at det ikke var Yanmar Norge som skulle ha rosen for dette.

Laholm

Link to post
Share on other sites

Ja, det er helt sikkert synd at jeg er teknologisk idiot, men jeg har likevel glede av båtlivet.... Etterhvert lærer jeg jo litt mer, men det er langt igjen til at jeg kan delta verdiskapende i høyteknologiske diskusjoner her på forumet.

 

Ja, den soter endel. Jeg har ikke bygget om eksosutløpet. Det er sikkert naivt, men jeg synes det er greit å se at det spruter ut kjølevann, en indikasjon på at impelleren ikke er helt gåen.

Laholm

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...