Slagskibet Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Siste mottatt nå: Fremme ved thor`s brygge på Tjøme. Stopper her litt,spiser resten av kyllingen min.Går over motoren,skifter olje i koblinge. Drar videre om 1 time-vil hjem til senga mi! Så,da slapp jeg parade uniform i dag Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 29.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Nå har el Capitain lagt seg til brygga til thor! Trenger en liten pitstop for å gå over motor og skifte olje. Han regner med at han blir en til to timer før han tar ferden over dammen til den riktige siden. Beskjed gitt thor, men jeg tror at lengsel etter å komme seg over dammen er ganske stor. Stakar man han lenkter så etter senga si! Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Vi skulle ha merket Walter med en gps/gsm sender eller noe lignende. Så kunne vil fulgt bevegelsene hans på et digital kart lagt ut her på Baatplassen. Kanskje man kan leie sånn som man merker elg med? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Spørs om ikke han Walter må få seg en skøyte på en 40-45 fot! Slik at han kan ta alle båtene som dekkslast Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 29.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Spørs om ikke han Walter må få seg en skøyte på en 40-45 fot! Slik at han kan ta alle båtene som dekkslast I andre kjenner man seg selv! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 I andre kjenner man seg selv! Joa, det er vel noe i det! Satser på og få meg skøyte i løpet av 2005 jeg da...eller før om det skulle dukke opp noe Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Stakar man han lenkter så etter senga si! Jeg tør ikke tenke på hva som skjer med deg når Walter forteller hva du har skrevet her. Hans Ørneavkom dømmer deg nok til et par netter på sofaen tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Kansje en Web-camera vid el Capitain's brygga så att vi kan kolla hur många båtar han har just för dagen !?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
McNeill Svart 29.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Jeg tør ikke tenke på hva som skjer med deg når Walter forteller hva du har skrevet her. Hans Ørneavkom dømmer deg nok til et par netter på sofaen tenker jeg Det tenkte jeg ikke på! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Det tenkte jeg ikke på! Velkommen som medlem av De Sengeforviste Sofa Sovere. Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 29.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 El Capitain har forlatt thors trygge havn og satt kurs mot øst. Han hører nok sengen rope en søt og rolig stemme: "Walter, Walter, Walter kom til meg. Jeg er god og myk og du trenger meg! " Det kan vel ikke bli værre en at jeg må sove på soff*n? Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 29.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 El Capitain har nå kommet seg ut på fjorden og kan fortelle om vind 90' inn på sjarken. Det skal vist være litt av en huskestue. Heldigvis for ham dreier det seg om vind fra nord så det blir ikke de helt stor bølgene av det. Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 29.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 1 time til han runder Struten fyr utenfor Hvaler. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 E Det kan vel ikke bli værre en at jeg må sove på soff*n? Aldri godt å si Jibb. Du kjenner din Ørnhild best. Men her i Ørneredet skal det av og til fint lite til for at en stakkars beskjeden pusling blir utsatt for det som må kalles ekstreme trusler om ekstrem vold. Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 29.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Aldri godt å si Jibb. Du kjenner din Ørnhild best. Men her i Ørneredet skal det av og til fint lite til for at en stakkars beskjeden pusling blir utsatt for det som må kalles ekstreme trusler om ekstrem vold. Det høres ut som din og min Ørhild bruker de samme metodene, men jeg er medlem av korttidsminneforeningen så jeg har glemt det når jeg prøver å klatre opp på tronen. Det var gøy så lenge det varte, nå må jeg gå tilbake til å være teppe igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Huske hva da Jibb?? Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 29.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Da er el Capitain trygt fortøyd på bryggen sin på Kråkerøy! Regner med at han vil skrive en detaliert beskrivelse av ferden. Kan hende at vi har sett på hendelser litt forskjelig! Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Da er el Capitain trygt fortøyd på bryggen sin på Kråkerøy! :flag:Gi mannen en god ankerdram. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Jada. Kyss meg i ræva...........Hva.......???????????? Hilsen........Jada Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 :flag:Gi mannen en god ankerdram. En ankerdram??? Etter en slik tur hadde jeg nok tømt hele flaska Gleder meg forresten til å høre Walter sin historie fra han. Kan bli spennende. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Hva.......???????????? Hilsen........Jada Nå hoppa jeg høyt Jada! Men har du aldri hørt om `kyss meg i ræva`frakk ? I litt finere kretser kalt smoking som brukes ved høytidelige anledninger slik som ved besøk av slepebåt kapteiner fra are sia Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 ....Men har du aldri hørt om `kyss meg i ræva`frakk ?Nei, lurte på hvilken type frakk det var, så i kveld har jeg visst lært et nytt uttrykk Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Nå hoppa jeg høyt Jada! Men har du aldri hørt om `kyss meg i ræva`frakk ? I litt finere kretser kalt smoking som brukes ved høytidelige anledninger slik som ved besøk av slepebåt kapteiner fra are sia Nei nå er du på tur. Det heter kjole. Har du ikke hørt om Kjole og Hvitt? Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Amorosa Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 `kyss meg i ræva`frakk ? Støtte fra are sia. Dette utrykket har jeg hørt fra jeg var liten (og det er noen få år ) Når man tar flikene på smokingen og løfter til siden. Hva har man da Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 29.September.2004 Link til dette innlegget Svart 29.September.2004 Da er el Capitain trygt fortøyd på bryggen sin på Kråkerøy! Vi savner INFO . Har el Capitain gått rett til bingen og ingen fortelling idag Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.