Jump to content

Sjark med skjekte på slep fra Arendal


McNeill

Recommended Posts

Nå har el Capitain lagt seg til brygga til thor! Trenger en liten pitstop for å gå over motor og skifte olje. Han regner med at han blir en til to timer før han tar ferden over dammen til den riktige siden.

 

Beskjed gitt thor, men jeg tror at lengsel etter å komme seg over dammen er ganske stor. Stakar man han lenkter så etter senga si! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Aldri godt å si Jibb. Du kjenner din Ørnhild best. Men her i Ørneredet skal det av og til fint lite til for at en stakkars beskjeden pusling blir utsatt for det som må kalles ekstreme trusler om ekstrem vold.  :cool::lol:

Det høres ut som din og min Ørhild bruker de samme metodene, men jeg er medlem av korttidsminneforeningen så jeg har glemt det når jeg prøver å klatre opp på tronen. Det var gøy så lenge det varte, nå må jeg gå tilbake til å være teppe igjen! Bilde
Link to post
Share on other sites

Nå hoppa jeg høyt Jada! Men har du aldri hørt om `kyss meg i ræva`frakk ? I litt finere kretser kalt smoking som brukes ved høytidelige anledninger slik som ved besøk av slepebåt kapteiner fra are sia :smiley:

Nei nå er du på tur.  Det heter kjole.  Har du ikke hørt om Kjole og Hvitt?

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...