Jump to content

Da ble det ny båt idag, Sealine F34


Kire

Recommended Posts

Opp grytidlig 04.45, startet bilen 05.10 var i Stavanger kl 11.05. Hjemme kl 8.

 

Besiktigelse av båten og det ble kjøp. Noe smått kosmetisk var det, men lar seg lett ordne. Veldig svart etter å ha ligget ute, men vask og polish, så er vi der tenker jeg. Nå er vel jeg født med polish og fussefille så varer ikke lenge.

Stavanger Marinesenter tar teknisk oversyn og fyller opp tankene, samt legger filterskift, impellere,reimer osv. slik at det er klart til henting

 

Regner med å hente den den 20 februar, da min kompis da er i retur fra båtmessen i Bergen med en demo båt, som skal til Skien der jeg skal ligge med båten. Hyggelig med følge da. Usikker tid å hente båt på, men vi får se det ann når det nærmer seg.

 

Noen som vet hvordan det er langs kysten vår nå? så som i fjordene utenfor Mandal, Kristansand, Arendal osv?

 

02_733291875.jpg

 

 

02_543612344.jpg

 

02_358948697.jpg

 

diverse_027.jpg

Link to post
Share on other sites

Gratulerer - det er alltid kjekt å handle båt! Flott båt er det også. Hvor mange faste køyer har den?

Redigert av Fanafjord (see edit history)

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med ny båt ! Dette er feriebolig som duger :thumbsup:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Grattulerer med ny båt, så det sto solgt på den og tenkte kansje det var deg( etter en annen tråd her som du ønsket att noen skulle kikke for deg, følger med ja :thumbsup: ) ser etter ny båt selv og skal kikke på en fairline 29 i skien til uka eller neste helg, så får se om den faller i smak.den ble kjørt fra skagen og dit i går faktisk. så er jo muligheter å transportere båt på vinteren bare været er riktig :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med ny båt.

 

Når du kjører ut fra Stavanger og kommer ut på utsiden, da er det lite å skjule seg bak før du runder Lista.....

Har du vestlig eller nordvestlig vind blir det fort humpete, og det er begrenset hvor fort du kan gå.

Det kan lønne seg å følge med på været i forkant.

Det kan også være ganske spesielle strømforhold i området rundt Lista, men det er en fin tur....

 

God tur!!

Link to post
Share on other sites

Gratulerer - det er alltid kjekt å handle båt! Flott båt er det også. Hvor mange faste køyer har den?

 

Båten har 4 faste køyer. Det kan også senke bordet oppe

 

gratulerer

ha slags båt er det??? :flag_bp:

 

Det er er Sealine F34

 

Grattulerer med ny båt, så det sto solgt på den og tenkte kansje det var deg( etter en annen tråd her som du ønsket att noen skulle kikke for deg, følger med ja :thumbsup: ) ser etter ny båt selv og skal kikke på en fairline 29 i skien til uka eller neste helg, så får se om den faller i smak.den ble kjørt fra skagen og dit i går faktisk. så er jo muligheter å transportere båt på vinteren bare været er riktig :yesnod:

 

Fairline 29 er en flott båt. Er kanskje ganske ny den eller?? ca Pris? Husk at jeg nå har en meget fin Sea Ray 290 tilsalgs da. Masse utstyr, masse nytt + ny motor nå Cummins QSD 4,2 diesel 320 hk

 

Eller takk til alle for gratulasjonene. Nå kommer tiden til sommer å gå sakte, det er helt sikkert. Gleder oss sinnsykt og det blir litt mere hytte ja.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer!!

 

Har selv hatt en sealine,dog av et betydelig mindre kaliber,og kan bekrefte at de holder en MEGET høy standard når det gjelder finish og tekniske installasjoner

mvh.beuty of aqua

 

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Link to post
Share on other sites

Gratulere med ny båt. Flott var den :sailing:

Jeg så du lurte på hvordan det var i fjorden utenfor arendal. Tromøysund er jo frosset igjen. det kjøres råk, men ville ikke anbefale tur gjennom nå. Men det kan jo skje noe frem til du skal hente båten. men isen har ligget siden før jul i tromøysund.

Vindmessig har det jo vært helt topp noen dager nå. så det lar seg sikkert gjøre å finne en mulighet. det tar jo ikke så lang tid. Men det er jo mere utaskjærs, så lenge fjordene er frosset. Lykke til med henting og alt som hører med nybåt

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med ny båt!

Bra pris på den. Ser det ligger en F33 med KAD32*2 på Finn. 98 modell til omtrent samme pris. Dog med litt mer utstyr etter det jeg kan se, men din har jo også 41 motorer, og er mye nyere (F34).

 

Hvor store en køyene i disse båtene (L/B)?

 

Du må gi oss info om hvordan du opplever båten etter du får hentet den. Spent på sjøegenskaper mm.

Redigert av olpi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Fairline 29 er en flott båt. Er kanskje ganske ny den eller?? ca Pris? Husk at jeg nå har en meget fin Sea Ray 290 tilsalgs da. Masse utstyr, masse nytt + ny motor nå Cummins QSD 4,2 diesel 320 hkher er linken:http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=26349750har du satt din på finn??

 

Så flott ut den der til en fin pris.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...