step Svart 14.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Endelig montering av innsuget. Rengjort pakningsflater. Div ting man trenger. På med lim, for da sklir ikke pakningen ned. Lim og tetningsmasse på. (tetningsmasse høres mye bedre ut en silikon) Pakningen i endene er byttet ut med tetningsmasse. Klart for innsug. På med den. Så litt moment.(viktig) Å litt pirke arbeid. Det kommer mere. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Det blir bare mer og mer stilig lykke til videre i prosjektet Sitér dette innlegget Link to post
kimosabi Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Ser at fyren jobber i flyindustrien ja, AN-koblinger på fuel og greier. :D Vært ofte borti at innsugspakningen sklir ned forresten? Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 15.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Montering av fordeler. Tenings merket på 0 veksling på syl 6. Den brømte rotor peker på syl 1. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 19.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2011 Da er bensin brenneren klar for å rammle inn i en gammel Draco. Trenger to nye pakninger på stusene inn i forgasseren. Da har spesialisten justert teningen. (8 grader BTDS) Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
timon90 Svart 19.Mai.2011 Del på Facebook Svart 19.Mai.2011 Blir dårlig jeg nå! Hehe. Gleder meg til oppstart sjøl. Åssen går det med eksosmanifoldene til V6 og V8? Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 20.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Blir dårlig jeg nå! Hehe. Gleder meg til oppstart sjøl. Åssen går det med eksosmanifoldene til V6 og V8? Jobber med saken. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Captain Chaos Svart 20.Mai.2011 Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Åhhh, fryd for både øyne og ører. Dette er ren musikk. :) Hvor mange HK tror du at du har tatt ut av den? Selv har jeg en 5,7 OsGxi med 320 som også lager fin musikk, men savner litt lyden av forgassersuget:) Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.