OT-flyktning Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Må si at jeg ikke hadde forventet at noe slikt skulle dukke opp på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Espenok Svart 30.Desember.2010 Del på Facebook Svart 30.Desember.2010 Haha, da var denne "perlen" av en havseiler tilbake på finn.no... Kan ikke skjønne hvorfor ingen har slått til og handlet? Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
index Svart 30.Desember.2010 Del på Facebook Svart 30.Desember.2010 Gammel ukurant motor,amatørpreget innredning m.m. Og det hele til kun 6,8 mill! Her blir det nok heftige budrunder.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Tom Rør Svart 30.Desember.2010 Del på Facebook Svart 30.Desember.2010 Med de sofaene, så ser den ut som en russebuss Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 31.Desember.2010 Del på Facebook Svart 31.Desember.2010 Noen som er interessert i en Bjarne Aas skøyte? Ja, hadde jeg ikke hatt den skøyta jeg har, så hadde denne vært høyst interessant. Synes forøvrig ikke den er overpriset, mye god båt for pengene her (selvfølgelig under forutsetning av at den er i god form). Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
dhjerp Svart 31.Desember.2010 Del på Facebook Svart 31.Desember.2010 Haha, da var denne "perlen" av en havseiler tilbake på finn.no... Kan ikke skjønne hvorfor ingen har slått til og handlet? Kan ikke skjønne annet enn at det må være en av de mest optimistiske annonsene jeg har sett. Det er vel bare å ønske lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Espenok Svart 31.Desember.2010 Del på Facebook Svart 31.Desember.2010 Kan ikke skjønne annet enn at det må være en av de mest optimistiske annonsene jeg har sett. Denne tråden ble opprettet da denne båten ble lagt første gang, da til 7.950.000,-! Løp og kjøp nå når prisen er over en million billigere, "må jo være gjedd førr pengan". Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
tkb Svart 13.Januar.2011 Del på Facebook Svart 13.Januar.2011 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=26281114 Denne syntes jeg var dyr.. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 13.Januar.2011 Del på Facebook Svart 13.Januar.2011 Er redd den Dracoen må ned ca 70-100K men det er lov og prøve..Dette er ikke våren 2008 Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 13.Januar.2011 Del på Facebook Svart 13.Januar.2011 Du store tid! minst 50% ned som et minimum så kansje. Undermotorisert treskeverk attpåtil Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 13.Januar.2011 Del på Facebook Svart 13.Januar.2011 Ho-hoo.. Nå forstår jeg hvorfor enkelte tror på nissen også Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 13.Januar.2011 Del på Facebook Svart 13.Januar.2011 (redigert) hehe. Bør man føle seg dum når man har kjøpt flere båter og solgt til samme fyren/firma..? Har en følelse av at det må være en tastefeil... Redigert 13.Januar.2011 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Speedy Svart 13.Januar.2011 Del på Facebook Svart 13.Januar.2011 Denne Draco'en må jo være prissatt til en høyere pris nå enn hva den noengang har vært solgt som ny båt i 1986. Ikke så den spesielt ren ut på bildene heller. Nok engang en selger som tror han selger gull mens verdien muligens bare er gråstein Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 17.Mars.2011 Del på Facebook Svart 17.Mars.2011 Mon tro om dette med utsikten er den største fordelen med katamaran.... selv om det er en bakdel vi ser.... Fant denne på finn.no i dag.... RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Windy37GM Svart 17.Mars.2011 Del på Facebook Svart 17.Mars.2011 Hvordan båt er dette ?????? Jeg beklager, men jeg ser ikke noen båt i det hele tatt... mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Faxen Svart 17.Mars.2011 Del på Facebook Svart 17.Mars.2011 Hvordan båt er dette ?????? Det er jo flotte linjer på "skroget" da... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
SeaRaymond Svart 17.Mars.2011 Del på Facebook Svart 17.Mars.2011 Flotte linjer ja, men kvalitet og finnish i middelklassesjiktet Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 17.Mars.2011 Del på Facebook Svart 17.Mars.2011 Bedre å se på damer enn de som legger ut bilde av dørken og gardinene som eneste bilder på finn. Ser jo ikke hvordan båten ser ut en gang, vanskelig å få noen telefoner da Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 17.Mars.2011 Del på Facebook Svart 17.Mars.2011 Hva er ekstra utstyret Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
pipp Svart 22.Mars.2011 Del på Facebook Svart 22.Mars.2011 Gode bilder selger http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=27522364 Sitér dette innlegget Link to post
Erik K Svart 22.Mars.2011 Del på Facebook Svart 22.Mars.2011 Haha... Dyr presenning! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 22.Mars.2011 Del på Facebook Svart 22.Mars.2011 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hansi Svart 22.Mars.2011 Del på Facebook Svart 22.Mars.2011 Helt utrolig hva folk legger ut av bilder ved salg. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 22.Mars.2011 Del på Facebook Svart 22.Mars.2011 Ha, ha.....det er noe av det verste jeg har sett. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.