hanto1 Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Meningsløs ? Hvor vil man heller være en fin dag med 8,2L V8 brummende i kjelleren & kaldt drikke i hånda? Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Dette må da være en av de vakreste båtene jeg har sett https://www.finn.no/mobility/item/425979639 Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Vidar F.H. Svart 3 timer siden Link til dette innlegget Svart 3 timer siden https://www.finn.no/mobility/item/425087120 "Sterk og god Suzuki df140 som drar båten i plan uansett tyngde - kraft i massevis. Fått sjekket opp i timetall motor - 2900timer, går som en klokke." 2900 timer på en utenbords? Eller er det egentlig ikke så ille som det høres ut? Ellers reagerer jeg egentlig ikke på annonsen ut over at båten er litt drøyt priset mtp. motor og de skadene som foreligger - og et ukjent (for meg i alle fall) merke. Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
Okkaby Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Vidar F.H. skrev 37 minutter siden: https://www.finn.no/mobility/item/425087120 "Sterk og god Suzuki df140 som drar båten i plan uansett tyngde - kraft i massevis. Fått sjekket opp i timetall motor - 2900timer, går som en klokke." 2900 timer på en utenbords? Eller er det egentlig ikke så ille som det høres ut? Ellers reagerer jeg egentlig ikke på annonsen ut over at båten er litt drøyt priset mtp. motor og de skadene som foreligger - og et ukjent (for meg i alle fall) merke. Nok mye dorge fart/timer. Samt det jo står den har vært brukt i næring tidligere. Så nok vært brukt på Fiskecamp. Da blir det fort mye timer. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden 43 minutes ago, Vidar F.H. said: https://www.finn.no/mobility/item/425087120 "Sterk og god Suzuki df140 som drar båten i plan uansett tyngde - kraft i massevis. Fått sjekket opp i timetall motor - 2900timer, går som en klokke." 2900 timer på en utenbords? Eller er det egentlig ikke så ille som det høres ut? Ellers reagerer jeg egentlig ikke på annonsen ut over at båten er litt drøyt priset mtp. motor og de skadene som foreligger - og et ukjent (for meg i alle fall) merke. Leste om noen fiskere i USA som hadde to Suzuki 300hk. De kjørte 7500timer før de bytta. så lenge rett bruk og service etter boka varer en moderne påhenger i flere tusen timer. Problemet er mest de som ikke brukes så mye og som ikke får periodisk vedlikehold. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Cheyenne Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden -morten- skrev 58 minutter siden: Leste om noen fiskere i USA som hadde to Suzuki 300hk. De kjørte 7500timer før de bytta. så lenge rett bruk og service etter boka varer en moderne påhenger i flere tusen timer. Problemet er mest de som ikke brukes så mye og som ikke får periodisk vedlikehold Er nok mange flere båtmotorer, både innenbords og utenbords som står seg ihjel enn de som går seg ihjel. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Cheyenne skrev 29 minutter siden: både innenbords og utenbords som står seg ihjel enn de som går seg ihjel. Litt på siden av temaet for tråden, men å "stå seg ihjel" er en gammel og seiglivet myte. I de aller fleste sammenhenger vil en motor med få driftstimer være i bedre stand enn en med mange. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14 minutter siden Link til dette innlegget Svart 14 minutter siden Ingar skrev 51 minutter siden: ... å "stå seg ihjel" er en gammel og seiglivet myte. I de aller fleste sammenhenger vil en motor med få driftstimer være i bedre stand enn en med mange. Nja, det kan kanskje diskuteres. For det forutsetter både at motoren får nødvendig service, og at den konserveres slik at den ikke korroderer i filler. Det med å "stå seg ihjel" er nok tett knyttet opp mot korrosjon. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.