Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bla på bildene her så skjønner dere hva jeg mener om distraherende moment i en salgsannonse

:smiley:

 

>> Jeanneu Sun Odyssey 49

 

Finner du bildet der den forb..... kyllingen IKKE er? :giggle::lol:

Redigert av Magne H (see edit history)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"Båter" er av TRE.... ;-)


SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

Link to post
Share on other sites

Bla på bildene her så skjønner dere hva jeg mener om distraherende moment i en salgsannonse

:smiley:

 

>> Jeanneu Sun Odyssey 49

 

Finner du bildet der den forb..... kyllingen IKKE er? :giggle::lol:

 

Fant tre bilder hvor kyllingen muligens måtte hvile et annet sted.

 

Jeg humrer og ler, ble godt humør av dette gitt :)

Har sikkert ingenting med at jeg også skal spille poker med gutta om ca 4 timer :drink:

Link to post
Share on other sites

Ahh!! Jeg er på leting etter brukbart pokerlag til i morra!! Pils og poker er en fin oppskrift til en bra kveld;)

 

Annonsen var forresten morsom! Skal prøve noe lignende til våren;p

Redigert av glalaks (see edit history)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Bla på bildene her så skjønner dere hva jeg mener om distraherende moment i en salgsannonse

:smiley:

 

>> Jeanneu Sun Odyssey 49

 

Finner du bildet der den forb..... kyllingen IKKE er? :giggle::lol:

 

Foruten at jeg nok ville prutet grunnet mva og hk-avgift, unner jeg selger et godt oppgjør her. I et marked som flyter over av båter, var dette stuntet litt artig.

 

Link to post
Share on other sites

Er man ute etter oppmerksomhet så kan jeg f.eks. foreslå at en lettkledd/naken person av det motsatte kjønn sånn halvveis prøver å gjemme seg på bildene :smiley:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Motsatt av hvilket kjønn....? :cool:

 

Med tanke på at jeg ikke er spesielt interessert i nakne kællær, samtidig som man ofte har med madammen på de fleste større investeringer, tror jeg en annonse hvor et eller annet kvinnfolk barbeint over hele kroppen slanger seg rundt i hva som kan bli vår(hennes) nye båt kan bli et tveegget sverd i så måte...

Ei naken mannerumpe i "min" skipperstol hadde fått meg til å bla videre til neste båt... :lol:

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det motsatte av det kjønn man regner som hovedkjøpegruppe vil jeg formode :smiley:

Vet ikke om det finnes noen båttyper som appellerer mest til kvinner ?

Foruten kajakk kanskje, men det blir jo vanskelig å prøve gjemme seg bort i en sådan farkost.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

men finnes det noen statistikk som sier hvor stort andel av de som er interessert i personer av eget kjønn også er båtfolk ? Evt. folk i båt.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Er vel ingen som har markedsført en båt til de 10 % før.. Kanskje det er et uoppdaget marked der som venter på den rette annonsen med et par lettkledde kæller med en duggfrisk rusbrus i hånda! Hahah

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Marinert med ferskvann? det blir ikke mye smak av det :giggle:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Ihvertfal ingen vits i å forske på miljøbåter når man allerede har Golf Dieselmotor som bruker under 1 liter i timen! Selv for de mest moderne Dieselmotorene vi har er det jo mange som ikke klarer under en liter per nautisk mil!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

1 liter i timen på tomgang er det sikkert, med 1 knops fart :smiley: Blir 1 liter på mila det.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...