Jump to content

Hentetråd: Fairline Targa 34 fra Kristiansand til Drøbak


Julie III

Recommended Posts

Venter i spenning, regner med at båten nå ser strøken ut.... :cheers_wine:

 

Nja... Oljing av dørk ble en katastrofe. Skjoldete og fælt. Må vel på med pusseklossen....

Ellers er det blitt noen småting som har tatt lang tid så er ikke fornøyd med fremgangen:)

 

Og med snap daviter.

 

Hehe.... Kommer mer om det og besøket imorgen når jeg får tatt bilde av den som skal stå i den;)

Link to post
Share on other sites

Skadlig og skadlig fru Blåm......Den maulær/spiser grådig av teaken,så for å få det slett igjenn må en till med slipemaskin. Da kan mann vel like gjerne gå på med slipemaskin med en gang. Jeg vil anbefale deg å bruke "rensevæsken" til Teak Seal den er vannbasert og meget effektiv, skader ikke teak eller nat. Den kan kjøpes/bestilles hos Sandøy Båtdekk.Link til brosjyre hvor du finner "STOFFET" :thumbsup:

Redigert av Finn Erik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har ikke opplevet dette, men mulig Bav har skikkelig vare da :lol:

 

Det spørs nok på øynene som ser.......ikke alle har like godt øye for detaljer , finish og kvalitet..... :drink:

Det er sikkert mange som har Bav... og mener de har skikkilig vare :lol:

Jeg følte i allefall for å etterslipe med 240 og 600 papir for å få en overflate jeg var fornøyd med.

Nå skal det sies at dette er 4-5 år siden, kansje stoffet i dag er tynnet ut......

Redigert av Finn Erik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Huff og huff så lang tid dette tok :rolleyes:

 

Men nå har jeg somlet meg til å lime sammen filmen jeg tok opp rett etter henteturen... Uten stativ og har kun brukt råfilmen uten klipping. Kvaliteten er også satt ned noe så bær med meg her :)

 

Beklager folkens...

 

 

Skjønner ikke hvorfor det bare kommer opp link... Virker som om det er tilfeldig.

Redigert av Julie III (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Takk for en herlig tråd, Julie III! Koste meg gjennom alle 19 sidene. Kjenner meg litt igjen siden jeg sitter og venter på å hente min egen båt, selv om det bare blir et par timer å gå til hjemmehavna.

 

Båten er forøvrig utrolig fin. Fairline har klart å få til bortimot perfekte linjer på den modellene, synes jeg.

Øivind

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...