Jump to content

Hurtigruten "Live"


880

Recommended Posts

Kanskje herrene skulle puste dypt og telle til ti.

Eller var det tolv.

Jeg tror jeg deler debattantens frustrasjon over nevnte politiker.

Hver eneste gang denne ministeren blir utfordret er responsen helt forutsigelig. Det skal nedsettes et utvalg/råd/kommisjon.

Er vi heldige, så skal det påbegynnes planlegging.

Dette regjeringsmedlemmet skyver alt av avgjørelser foran seg.

Redigert av Mulligan (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er ikke greit å fremføre personangrep av dette kaliber i offentlige nettfora, heller ikke på politikere, uansett hva man personlig har av oppfatninger og meninger om vedkommende. Moderator burde umiddelbart grepet inn mot denslags mangel på alminnelig folkeskikk.

Link to post
Share on other sites

Da synes jeg du burde benytte varsle moderator knappen som du finner ved alle innlegg. Kunne egentlig vært litt greit å få det avklart i forkant av politkertrådene som med stor grad av sannsynlighet vil dukke opp lenger ut på sommeren. Listen over navngitte personer som denne type uttalelser og uttrykk har vært brukt om (langt fra bare politikere!), og antallet medlemmer som har brukt denne type uttrykk og uttalelser er nokså lang så rent prinsipielt hadde en slik avklaring vært av interesse for oss alle. Invitasjon til å innklage innlegget/innleggene er herved avgitt, og en eventuell moderasjon blir selvfølglig akseptert og respektert uten ytterligere diskusjon fra min side!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Hver eneste gang denne ministeren blir utfordret er responsen helt forutsigelig. Det skal nedsettes et utvalg/råd/kommisjon.

"Detta må me sjå nærare på" :lol:

 

 

 

Kan vi diskutere hurtigruta igjen nå? pliiiiz :cool:

 

 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Ja det ble mange timer foran "Dumboksen" for og titte på "Hurtigruten minutt for minutt". Jeg har for en god stund siden bestilt tur med Hurtigruta og skal være med MS Nordnorge fra Bergen på mandag og skal av i Trondheim. Bare så veldig synd at været ikke ser ut som og bli det fine flotte været dem hadde på turen med Nrk2 :/

Link to post
Share on other sites

Det er ikke greit å fremføre personangrep av dette kaliber i offentlige nettfora, heller ikke på politikere, uansett hva man personlig har av oppfatninger og meninger om vedkommende.

 

Er i alle fall enig med deg om 1 ting. Kleppa burde vært varslet slik at hun kan tilbakevise alle de riktige påstandene fremsatt i dette forumet. :giggle: Da hadde vi endelig parkert henne en gang for alle :lol:

 

 

Ellers hadde jeg tenkt å ta hurtigruten en gang men etter å ha sett det meste på Ark2 så er ikke interessen veldig stor lenger :giggle: Synes også at prisene er litt for stive tatt i betrakning en mindre lukseriøs båt og ikke minst klientellet ombord det ble vist snutter av fra tid til annen. :giggle:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Dokking av Hurtigruten – minutt for minutt

 

 

http://nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/haugaland/1.8001892

 

– Me tenkte at det var ei filmstjerne me skulle få i dokken, derfor kunne me like godt laga ein film om det, seier Georg Matre i Westcon.

 

Dermed blei eit kamerateam hyra inn, og på videoen selskapet nå har lagt ut kan ein sjå MS Nordnorge gå i dokk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...