Jump to content

Tine IV hilser til BP-venner


Astor

Recommended Posts

Var og besøkte Runo og Tone i går på sykehuset, det var godt å få snakke litt med dem. Veldig trist att dette skulle skje men som flere sier så er Runo en som helt klart står i mot med full kraft. Kan forsikre alle om att da jeg var der var motet og humøret oppe så dette klarer vi Runo.

Ønsker deg god bedring og håper vi sees snart utpå med båtene.

Link to post
Share on other sites

Hei Tone og Runo.

Denne ferien har vært utrolig bra,helt til vi fikk budskapet om Runos diagnose.Vi tenker på samtalene vi hadde på China House i Horten,det var noe som ikke stemte.Vi hadde vel våre anelser,men at du skulle bli så hardt rammet er helt ufattelig.Vi er helt sikre på at dere kommer dere i gjennom dette,med Øko ved din side og dyktige leger på Radiumhospitalet.

Stå på Runo du har en hard kamp foran deg,som du skal vinne!

 

God bedring til deg og din familie.

 

Gro,Tommy og Minni.

Link to post
Share on other sites

Hei Runo,

 

Jeg vil først få si at du jammen er en raus kar som deler dette med oss på BP. Det viser hva som bor i deg og at du vil videre.

Vi har vel møttes i Stavern, Horten og Holmsbu noen ganger og slått av den vanlige "brygge-praten".

Jeg og mine sender masse gode tanker og føler med deg og dine selv om det er vanskelig å sette seg inn i situasjonen.

Håper du kommer inn i en normal hverdag så fort som mulig og klarer å se fremover mot det.

 

Hilser også til Astor som viser seg som den hedersmannen han er å bistår og bryr seg i en vanskelig tid.

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Har hatt en hyggelig telefon med Tine IV i kveld.

Han ber meg takke alle for hyggelige hilsner og blomster. Takker spesiellt Ingar for oppmerksomheten! Dette varmer i en tøff hverdag forteller han.

 

Nå er Tine IV hjemme i Horten. Lørdag var han i havna og ombord i båten en stund. I går nede hos gutta i bua i havna.

I morgen tirsdag er planen å drosje inn til Radiumen. Han venter på nærmere beskjed om avreise.

 

Igjen ber han meg takke alle dere som sender positive tanker til han.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Til dere som lurer på hvordan Tine IV har det:

Runo bor nå på hverdagene på sykehushotellet på Radiumen. Han får strålebehandling der.

I natt ble Runo akutt syk og flyttet over til sykehuset.

Tone (Øko) er hos Runo hele tiden. Hun ber meg hilse til alle som kjenner Runo.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Takker for oppdatering Astor.

 

Du må hilse dem begge å si at vi tenker på dem.

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Skal hilse tilbake og de (Tine og øko) ber meg formidle tilbake til BP-venner.

Var å besøkte Tine IV på Radiumen i dag hvor vi mimret fra "gamle" dager. Spesiellt Hortentreffet ligger Tine nær om hjertet. Tankene rundt båt blir uvesentlig i hans situasjon. Han er bevisst på hvor han står i sykdommen. Gutten er tøff, men hva hjelper det når kreften herjer i kroppen.

Han er takknemlig for alle hilsner og varme tanker. Har lovet å komme tilbake neste uke.

Han skulle egentlig hjem på perm til helgen noe det neppe blir noe av.

 

Mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Vi kommer aldri til å glemme smilet og glimtet i øyet til Runo.

De dypeste kondolanser til Tone og familien fra Trude og Lars.

 

 

runo2.jpg

 

Trude og Lars

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Dette er jo aldeles forferdelig, og det blir vanskelig å finne ord :nonod:

Mine tanker går nå til hans kone og familen.

 

Mine dypeste kondolanser går til hans kone og familien.

Redigert av Spinnaker (see edit history)

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...