Jump to content

Tine IV hilser til BP-venner


Astor

Recommended Posts

Hei Tine IV !

 

Dette var ikke noe koselig lesning og det blir noe annet når det kommer et ansikt bak "nicket". Jeg vet du har skrevet en del og gitt meg tips, så jeg pløya igjennom alt fra matolje i dass til zinken du ba meg fjerne på albinbåt som reddet oss fra havari.

 

Vi har hatt dette svineriet i nær familie og da gikk det heldigvis bra, selv om man er laaangt nede i kjelleren før man finner trappa opp igjen.

I millitæret så lærte vi, at når vi tror det er helt "tomt" , så har vi bare ytet 20 % av hva kroppen kan levere. Du kommer nok til å måtte passere den grensa så ha det i tankene at du har masse igjen å gi.

 

Astor, du får overbringe god bedring og varme tanker fra oss på Østfold siden.

 

Stå på Tine IV !!!

 

Hilsen

 

Fam. Haaby

Link to post
Share on other sites

Hei Runo.

Ikke kjenner jeg deg, og ikke har jeg hadd noen kontakt med deg, men en båtvenn er en båtvenn.

Jeg har selv hadd svineriet 2 ganger tidligere, så jeg vet hva det er snakk om og hvilken utfordringer du står overfor.

Men, som jeg forstår så er du en person med STORT pågangsmot og mye humor.

Det er noe som apsolutt hjelper i en slik situasjon som du er kommet opp i.

Husk at tro kan flytte fjell.

Jeg ga aldri opp, mistet aldri troen på at jeg skulle bli frisk, igrunnen ansåg jeg meg ikke som syk, bare en lengre unødvendig ferie.

Jeg er sikker på at en positiv innstilling og fandenivolts pågangsmot er halve medisinen.

Så stå på, noe jeg er sikker på at du ikke har noe problemer med.

Hils resten av familien, de har det like vanskelig på sin måte.

God bedring ønskes fra

ELLIDA/ Trond og Heidi

Link to post
Share on other sites

Hei Runo!

Dette var trist nytt.

Jeg er enig i de andre at du er rette mann til å klare dette.

stå på og hold ut

 

Kjenner jeg deg rett triller du rundt og sier "Like Blid" til alle du ser der :yesnod:

Og thats your spirit.

Hold på den...

Vi ses

 

Tusen takk til Astor for at du bringer disse hilsnene.

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Vi har selv kræften inde på livet i min familie. Heldigvis er lægerne meget dygtigere end blot for få år siden, så der er meget grund til håb. Alligevel bliver alle andre problemer så latterligt små mår man står ansig til ansigt med livets rigtige problemer. Lykke til i kampen!

 

Andy

Link to post
Share on other sites

Jeg aner ikke hvem du er, men som det er sagt: "En båtvenn er en båtvenn!". Jeg håper at dette er noe du klarer å komme deg gjennom på en OK måte, slik at du igjen kan være aktiv både på sjøen og her inne!

 

Gode venner og familie er viktige i den situasjonen du nå er i, og etter lesing her, så ser det ut som om du har mange venner. Ta godt vare på Astor også, han blir nok en viktig brikke videre!!!!

 

God bedring og lykke til!

 

 

Takk til Astor som bringer hilsener videre.

 

Jarle

Link to post
Share on other sites

Dette var veldig trist, kreften er lumsk å hanskes med... Ønsker deg all bedring og satser på at du "står han av" som vi sier nordpå. Cellegift kuren er tøff for kropp og sjel... Måtte alle gode krefter står deg bi, og ønsker deg og dine det aller beste i tiden som kommer....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Huff da dette var leit å høre.

Har ikke fått vært her inne på noen dager da vi fortsatt er på ferie og har derfor ikke fått sett dette før nå.

Vi ønsker deg god bedring og.... stå på Runo dette har du alle muligheter til å klare.

Det du nå skal igjenom er kjempetøft men med din posetivitet, gode humør og stå på vilje

samt Tone og resten av familien rundt dere vil dere sammen klare dette.

 

Satser alt på å sees på Horten treffet til neste år Runo, stå på.

Hilsen fra Gudrun og Trond på Quantum

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Hilser fra Tine IV. Han er rørt over omtanken dere sender ham.

I kveld var han mye bedre og hadde mye humør. Vi pratet om båten og dagligdagse ting. I formiddag orket han ikke tenke på annet enn seg selv og alt annet betydde lite.

Han forteller at båten betyr lite i disse tider. Han har ikke vært ombord på tre uker. Men håper på en tur ned i havna til helga.

Det ble ingen hjemtur i dag. Den er foreløpig utsatt til i morgen. Tirsdag er det satt opp transport til Radiumhospitalet. Igjen hilser han tilbake til dere ved tastaturene rundt om. Han er rørt over omtanken og takker dere alle.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hei Runo!

Vi i "Skipet 5" vil ønske deg god bedring. Vi fikk nyheten forrige uke og det er mange tanker som har gått til deg og Tone de siste dagene. Jeg hørte "Chanty" hade vært innom deg i dag og du føler deg litt bedre nå. Håper behandlingen på Radiumhospitalet letter på trykket og får deg på beina igjen slik at vi kan treffes i Horten om en stund.

 

Varme hilsner fra

Per

Yvonne

Trym

og K'Asper

/per

Link to post
Share on other sites

De ordner sikkert Taxi til DNR i hans sitausjon. Når han kommer dit har kan kommet til de beste på kreftbehandling. Selv hadde jeg Prof Doctor Fosså når det gjaldt cellegiftbehandlingene.

Det er veldig mange forskjellige cellegifter. Type, dosering og hvor lenge man får behandling avgjør hvor sterke bivirkninger man får, men det er også noe indivduelt.

Man kan bli kjørt ganske i bånn, men husk alltid at dette er for å få deg bra igjen. Det er greit å vite at man ofte må gjennom alt fra å være utslitt til sinne, frustrasjon, depresjon mm.

At du har valgt å være åpen om din sykdom synes jeg er fornuftig.

 

Som nevnt av andre her, de er veldig flinke til å behandle kreft i forskjellige former idag. Dette skal gå bra Runo!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...