Jump to content

Tine IV hilser til BP-venner


Astor

Recommended Posts

Kondolerer og ufattelig trist

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Kondolerer.

At Runo ikke er blant oss lenger er ufattelig.

Du ble bare 50 år. Du hadde så mye å gi. Ikke bare til familien men også til oss båtvenner. Og nye båtvenner fikk du hele tiden. Du tok tampen når gjester kom inn i til brygga der du lå. Med ditt vinnende vesen ble vi fort glad i deg. Vår lysluggede venn i Horten. For å si det med dine egne ord; - nå har du kastet hyssingane og lagt ut på din siste ferd, Runo. Måtte du få fred.

 

Våre tanker går til Tone og familien.

 

Astor

 

Randi og Inge


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Som flere skriver her inne kjente heller ikke jeg Runo personlig, men fikk gleden av å bli kjent med ham gjennom dette forum.

Han var for meg kar som brant for båtlivet, og jeg kommer alltid til å huske ham som en ekte "sailor".

 

Hvil i fred Runo, og våre varmeste tanker går til de nærmeste i denne tunge tiden.. Kondolerer

 

Mvh

 

Rune Kristiansen m/familie

Link to post
Share on other sites

Runo Landvik ble min kone og jeg kjent med de gangene vi frekventerte Horten og en gladere båtmann skal en lete lenge etter. Entusiastisk og åpen person som kunne sitte i ro og prate båt og båtliv. Kommer til å bli savnet av oss.

 

Vi kondolerer til de etterlatte og vi lyser fred over hans minne.

 

Signe og Jan

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Dette var trist lesing, så denne tråden først idag.

 

Kondolerer..

 

Selv om jeg ikke kjente Runo eller has familie personlig, har han og Tine IV gitt meg og mange andre hyggelige stunder her inne på

baatplassen. Det kommer til å være et stort savn, at han ikke lenger er blant oss......

Link to post
Share on other sites

Kondolerer. Nå fikk jeg nesten sjokk når PC`n ble slått på. Dette var så forferdelig trist. Jeg ble kjent med Runo på Hortentreffet. Han var en fantastisk humørspreder som det skal letes lenge etter. Runo var inkluderende, og det var aldri tvil om at vi var velkommen på treff. Tanken går til kona, samt øvrig familie og venner. Dette gikk fort og så alt for tidlig. Runo vil bli og er savnet. Hvil i fred Runo.

 

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

 

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...