Jump to content

Tine IV hilser til BP-venner


Astor

Recommended Posts

Hei alle BP venner.

 

Som leder for Hortentreffkomiteen ble det i går besluttet at komiteen gir kr. 10.000,- av lotteriinntekten sin til Runo's enke Tone som støtte til gravferden. Jeg håper at jeg har alle medlemmene med meg på denne beslutningen.

 

 

Runo, som den store båtentusiast han var,...så betød Baatplassen.no utrolig mye for han og som flere skriver så vil han bli svært dypt savnet av mange her på forumet.

 

Vi i Hortentreffkomiteen vil også informere at Hortentreffet nå er oppløst. Det vil aldri bli det samme treff uten Runo tilstede. Runo "var" over 90% av treffet.

 

Mvh Jørgen

Redigert av Jorg-1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Klok besutning av Hortentreffkomiteen. Det varmer i en tung stund.

 

Når det gjelder BP-treff i Oslofjorden er det fritt fram for nye krefter å finne tid og sted.

Det vil alltid være rom for slike treff. Medlemmer av Hortenstreffet deler sikkert av sine erfaringer for nye intresserte.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hvil i fred, Runo! Kondolerer, etterlatte!

 

Baatplassen blir dessverre ikke helt den samme, når Tine IVs spennende reportasjer, erfaringer etc. ikke vil være å lese lenger.

Hilsen Hekksjø

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

Link to post
Share on other sites

Kondolerer så mye,

 

Astor du får hilse familien. De har en tøff tid foran seg, den MÅ de igjennom. Langt der fremme blir veien noe lettere å gå, og de triste dagene sjeldnere..men de vil komme på besøk fra tid til annen. Savnet og de gode minnene vil leve videre.

Hilsen en som har opplevde pårørende rollen.

Link to post
Share on other sites

Runo's minnetreff? (i Horten)

 

God ide!!! Runo`s minnetreff er en kjempeide, og helt i tråd med hva Runo selv trolig ville ha ønsket.

Etter hva jeg har hørt, gjennomførte han årets BP-treff selv om han var klar over at han var full av kreft. For en mann!

 

:flag_bp:

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Link to post
Share on other sites

Bisettelsen av Runo er over.

Horten kapell var fullsatt. Foruten familie var venner av Tone og Runo møtt frem samt venner fra Solviken båtforening i Horten. I tillegg hadde mange reist fra store deler av Østlandet for å vise Runo den siste ære.

Bisettelsen var i maritim sermoni hvor sanger og tekst var maritimt relatert.

Undertegnede hilste til kisten fra båtvenner og Baatplassen hvor jeg til slutt la ned en enkel rød rose og en Baatplassenvimpel på kisten.

 

Tone (øko) ba meg hilse til alle dere rundt om som har sendt hilsner til Runo.

Det var en vakker bårebukett fra Baatplassen.no som lå ved kisten.

Hun ber meg takke til Hortentreffet for pengegaven.

 

Mvh Astor

Inge Jensen

 

(det finnes en minneside på FB som heter "Hvil i fred Runo Landvik")

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Tusen takk for en flott og verdig opptreden Astor.

Takk også til BP sin administrasjon som på en fin måte uttrykte "vår" tilstedeværelse med en bårebukett.

Hvil i fred Runo !

 

Tankene våre går til Tone og familien.

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Jeg kom til kai i Horten indre havn i dag, og ruslet en tur bort i havna til Tine IV. Der så jeg den velkjente 330'n lå, og kom i prat med en hyggelig båtnabo som fortalte at båten var overtatt av en som kjente både båten og Runo godt fra før, og som ville ta godt vare på skuta. Det var hyggelig å høre :thumbsup:

Redigert av Fru Jacobsen (see edit history)


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...