Sydvesten Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolerer og ufattelig trist Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Børsy Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 (redigert) Kondolere. Helt ufatterlig at vi ikke skal se RUNO i båthuset (Bua) mer, men han er der i veggene, det skal dere alle vite. Varme tanker går til Tone og familien, igjen Kondolere. Bjørn. Redigert 20.August.2011 av Børsy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolerer. At Runo ikke er blant oss lenger er ufattelig. Du ble bare 50 år. Du hadde så mye å gi. Ikke bare til familien men også til oss båtvenner. Og nye båtvenner fikk du hele tiden. Du tok tampen når gjester kom inn i til brygga der du lå. Med ditt vinnende vesen ble vi fort glad i deg. Vår lysluggede venn i Horten. For å si det med dine egne ord; - nå har du kastet hyssingane og lagt ut på din siste ferd, Runo. Måtte du få fred. Våre tanker går til Tone og familien. Astor Randi og Inge Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Verrie Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Dette var fryktelig trist, du vil bli savnet. Mine tanker går til Tone og familien. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolerer. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Mariell Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Ufattelig trist, hvil i fred Runo. Mine tanker går til Tone og familie hilsen Per Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Windy37GM Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Det var trist.... mvh Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Seacrest Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Som flere skriver her inne kjente heller ikke jeg Runo personlig, men fikk gleden av å bli kjent med ham gjennom dette forum. Han var for meg kar som brant for båtlivet, og jeg kommer alltid til å huske ham som en ekte "sailor". Hvil i fred Runo, og våre varmeste tanker går til de nærmeste i denne tunge tiden.. Kondolerer Mvh Rune Kristiansen m/familie Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Så utrolig trist . Som så mange andre her inne føler man at man kjenner de som har lagt igjen så mye spor som Runo gjorde.. Mine tanker går til famlien. Hvil i fred ! Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Ulv I Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Dette var trist, hvil i fred Runo, våre tanker går til deg og din familie. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Otto R Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolerer. Takk for mange gode bidrag her på dette forum. Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Triste saker, Hvil i fred......... Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolerer. Hvil i fred Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolere til Runo's etterlatte! Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolerer til den nermeste familie .Dette var trist Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Ille. Kondolerer til familien. En god bidragsyter til forumet ble borte. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Det er ufattelig at Runo er borte.Vi har så mange gode minner om koselige stunder med Tone og Runo.Tankene går til familien hans og deres tap. Borte men ikke glemt. Vi lyser fred over Runo`s minne. Hildur og Kåre. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Runo Landvik ble min kone og jeg kjent med de gangene vi frekventerte Horten og en gladere båtmann skal en lete lenge etter. Entusiastisk og åpen person som kunne sitte i ro og prate båt og båtliv. Kommer til å bli savnet av oss. Vi kondolerer til de etterlatte og vi lyser fred over hans minne. Signe og Jan Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Marida Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Dette var bare dritkjipt. Fikk gleden av å bli kjent med Runo og Tone og hadde fine dager i sola sammen med dem i Strømstad i påsken. Dypeste kondolanser til Tone og familien. Kommer til å savne praten på brygga i påsken. R.I.P Runo Hilsen Stein-Erik og Trine Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Veldig lei å høre, kondolerer til de etterlatte. Takk til Astor for det han har gjort. Sitér dette innlegget Link to post
nikita Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Ja, dette var triste nyheter. Kondolere så mye til Tone og familien Hilsen Solveig og Paul Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Dette var trist lesing, så denne tråden først idag. Kondolerer.. Selv om jeg ikke kjente Runo eller has familie personlig, har han og Tine IV gitt meg og mange andre hyggelige stunder her inne på baatplassen. Det kommer til å være et stort savn, at han ikke lenger er blant oss...... Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolerer. Nå fikk jeg nesten sjokk når PC`n ble slått på. Dette var så forferdelig trist. Jeg ble kjent med Runo på Hortentreffet. Han var en fantastisk humørspreder som det skal letes lenge etter. Runo var inkluderende, og det var aldri tvil om at vi var velkommen på treff. Tanken går til kona, samt øvrig familie og venner. Dette gikk fort og så alt for tidlig. Runo vil bli og er savnet. Hvil i fred Runo. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Trude III Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolerer til hans etterlatte. Kjente han kun fra forumet og jeg skjønner at han var en trivelig kar. Mvh Trude III Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Hulda Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Kondolerer, det var en trist meliding. Jeg har, som de fleste her på BP, ikke truffet Runo. Men jeg leste alltid hans inlegg og overlegninger med 'kontorsjefen' med stor glede. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.