janperry Svart 17.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2020 (redigert) Hei! Har også kjøpt en P66 Weekend 2011-modell. Denne er uten varmeapparat og har derfor bestilt meg en kina-varmer. Kan noen fortelle meg eller har bilder liggende av hvordan varmeapparatet er montert på nyere modeller eller evt hvordan dere har montert? Tenker spesielt på plassering av tank, varmer og eksosgjennomføring. Redigert 17.Februar.2020 av janperry (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
janperry Svart 20.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2020 Ingen som kan svare på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Clueless Svart 20.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2020 Har ikke sjans til tur ned til båten for tiden. Jeg skal prøve å tar en del bilder neste uke. Har 2017 weekend modell, med eber hvis jeg husker ikke feil. Sitér dette innlegget Like all the best things - I'm from Wales Link to post
janperry Svart 21.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2020 Supert, takk! Sitér dette innlegget Link to post
Vaageskar Svart 25.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2020 Har solgt min 2014 modell med fabrikkmontert Webasto men fant noen bilder av tank (BB stuerom akterdekk), dyse / rør og kontrollplassering. Hadde 1 dyse ved førerpos. og 2 defrosterdyser på frontruta + vurderte å legge ut 1 avstengbar til akterdekk etter jeg monterte kalesje. Var også 1 på toalettrom, men den er helt unødvendig. Varmer montert på SB skrogside under førerpos. / pantry. Ta ut kjøleskap og evt. kassett for brannslukker under førerpos. for lett tilkomst. Stod montert på finérplate støpt på skrogside litt opp fra bunn. Eksos rett ut skrogside ved gråvannsutløp vask og evt. eksos kokeapparat, pass på å unngå naturlig knyttepunkt / plassering av fendere... Sitér dette innlegget Link to post
janperry Svart 25.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2020 Tusen hjertelig takk! ? Sitér dette innlegget Link to post
janperry Svart 11.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2020 Vaageskar skrev On 25.2.2020 at 6.34: Har solgt min 2014 modell med fabrikkmontert Webasto men fant noen bilder av tank (BB stuerom akterdekk), dyse / rør og kontrollplassering. Hadde 1 dyse ved førerpos. og 2 defrosterdyser på frontruta + vurderte å legge ut 1 avstengbar til akterdekk etter jeg monterte kalesje. Var også 1 på toalettrom, men den er helt unødvendig. Varmer montert på SB skrogside under førerpos. / pantry. Ta ut kjøleskap og evt. kassett for brannslukker under førerpos. for lett tilkomst. Stod montert på finérplate støpt på skrogside litt opp fra bunn. Eksos rett ut skrogside ved gråvannsutløp vask og evt. eksos kokeapparat, pass på å unngå naturlig knyttepunkt / plassering av fendere... Hei igjen. Skal sette inn baugpropell i båten også. Har du eller noen andre kanskje bilde(r) av innstallasjonen sett fra innsiden? Vil ha mest mulig standard plassering av tunnell. Sitér dette innlegget Link to post
Vaageskar Svart 11.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2020 Hei. Min hadde baugpropell montert fra fabrikk, men skal se om jeg finner bilde der tunnelen viser, har dessverre ikke bilder fra innsiden. Trodde de kom std. med innstøpt tunnel uansett, men mulig det ikke var på de første årene fra 2011 (2014 var dette std.) Sitér dette innlegget Link to post
janperry Svart 11.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2020 Ok. Nei min fra 2011 har ikke. Var å kikket i en p66 pilot men denne hadde tunnellen en god del lenger fremme enn weekend-modellene ser jeg, så bare ca 1/3 av tunnellen fra innsiden, nesten så jeg mistenker at det har blitt skjært ut en bit av skroget og støpt inn tunnell m.m, rimelig uaktuell operasjon for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Vaageskar Svart 17.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2020 Fant bare 1 litt dårlig bilde av båten på henger. Tunellen lå ganske langt fremme, og opplevde noen få ganger når det var en del sjå at propellen gikk tørt. Sitér dette innlegget Link to post
oddkl24 Svart 4.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2020 Hei Jeg har en 2014 Askeladden P66 Weekend og opplevde på årets første tur i helga at kun gir/gasshendelen ute fungerte på tross av mange beskjeder via sjalteren inne. Har noen tips om hva jeg bør prøve før verkstedet? Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Gammel tråd, men er det noen som vet størrelsen på tunnellen til baugthruster som er orginalmontert. Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.