Jump to content

Årets båtentusiast 2011, Svaap! (klikk her og les startinnlegget)


Ingar

Recommended Posts

Eieren av bp kan selvsagt gjøre som han vil her, han utpeke hvem han vil han vil til årets entusiast.

 

Men jeg skjønner mindre og mindre av dette år etter år. Kan tenkes jeg begynner å bli gammel og utdatert med tanke på valg og hva det betyr. Nå vet ikke jeg hva jeg hadde stemt siden dette skulle sendes inn via im og jeg ventet på de nominerte skulle presenters lillejulaften slik som normalt siden den første avstemingen.

 

Så at en verdig kandidat ble nevnt nominert av et annet medlem, dermed så ikke jeg nytten med å sende det samme forslaget en gang til.ser jo nå et dette muligens var en tabbe siden jeg åpenbart hadde misforstådt reglene i denne kåringen.

 

Men jeg tar av meg Sydvesten og gratulerer Svaap med kåringen.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Herregud, nå må dere gi dere. Vi har gjennom de snart 10 årene vi har arrangert meningsmålinger fått en klar føling med hvordan ting utvikler seg.

I år var det 'rått parti', medlemmenes tale var så klar at den var hensiktsløst å gå videre med en avstemning.

 

Så at en verdig kandidat ble nevnt nominert av et annet medlem, dermed så ikke jeg nytten med å sende det samme forslaget en gang til.

Nominasjonen var pr IM og ingen kunne vite hvordan det lå an. Visste det ikke selv heller før jeg sjekket resultatet umiddelbart før det ble lagt ut her.

Og selvsagt er det viktig å nominere selv om man vet at en annen har nominert samme person, iom at de med flest nominasjoner går videre til valg.

Dette ble forklart i forkant av nominasjonen. Man kan se det ved å klikke på 'Vis' knappen i 1. innlegg: De 5 som får flest nominasjoner innen 22.12 kl 2400 vil gå videre til valg.

Link to post
Share on other sites

Herregud, nå må dere gi dere. Vi har gjennom de snart 10 årene vi har arrangert meningsmålinger fått en klar føling med hvordan ting utvikler seg.

I år var det 'rått parti', medlemmenes tale var så klar at den var hensiktsløst å gå videre med en avstemning

Det er notert, takker for informasjonen.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Gratulerer Svaap! :santcheers:

 

Jeg er bortimot stum av beundring for hva du har gjort!

Gleder meg til fortsettelsen, og håper vi kommer i samme havn engang! :cheers_wine:

 

...og til dere som må syte av prosessen: Antar at Ingar så at når så mange nominerte Svaap, var resultatet veldig klart på forhånd.

 

God jul til alle!!

 

:sailing:

Redigert av bombom (see edit history)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"Båter" er av TRE.... ;-)


SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

Link to post
Share on other sites

Tusen takk! Var ikke forberedt på at dette skulle skape støy.

 

...og til dere som må syte av prosessen: Antar at Ingar så at når så mange nominerte Svaap, var resultatet veldig klart på forhånd.

Beklager, jeg har sikkert håndtert dette klønete, men startinnlegget i tråden ble oppdatert når nominasjonen ble avsluttet. Jeg postet om dette her, men ser i ettertid at det sikkert er mange som ikke fikk det med seg.

Sitat: Vi har også fått usedvanlig mange nominasjoner i år, 51 totalt. Og 28 av disse er for Svaap!! (Den som fikk nest flest nominasjoner fikk 5.)

Link to post
Share on other sites

Men slik var det ikke.

Du var ikke alene om å tro dette, heretter er det nok best å kun tro i kirka... eventuelt lese første innlegg hver gang en leser en tråd for nye innlegg.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

I en slik sak må vi forvente at alle leser første innlegg for å få med seg hva det dreier seg om.

For å være sikker på at alle fikk med seg saksgangen så var tittelen på tråden "Årets båtentusiast 2011, les første innlegg!" så lenge nominasjonen varte.

Se også innlegg 6.

 

Forøvrig akkurat samme opplegg som vi hadde ifjor. Klikk på "Vis".

Link to post
Share on other sites

Hei Ingar. Hadde engentlig tenkt å la dette ligge men siden du nå går såpass høyt opp på banen i en sak du (eller fungerende "admin"?) virkelig har kludret det til, så får det heller stå til...

 

Hvorfor ble innlegget mitt i denne tråden slettet der jeg "tipset" deg om betydningen av å nominere?

 

Svaap er en meget verdig vinner (min favoritt) og du har gitt hele prisen en dårlig smak for den verdige vinner? Ikke vet jeg. Dette kunne gått sin gang slik det skulle uten den unødvendige shortcutten som er prestert her.

 

I denne saken burde du lært at når man skal ligge seg flat; så gjør man det! :nonod:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

næ så spennende ......... :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: først så blir dette jævla forumet avstumpet så det er omtrent ikke noe å skravle om så blir faen meg årets be avstumpet og - jeg har en mistanke om svaap hadde gått av med seieren men det vet vi jo ikke lenger

det er nok en velfortjent seier men ikke demokratisk riktig

at du har gått inn og vært morsom og slettet ting på meg ingar er en ting men å ta saken i egne hender slik er ikke mye verdig en vinnende vinner

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...