Ivardraco Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Pksp har aldri vært der heller men skal prøve meg hehe Link to post
Draco24styling Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Hvis det passer den helga Pksp. Så send en påmelding .Alltids noen som melder avbud. Så det blir sikker plass. Skal nok hjelpe deg trygt fram og til brygga. Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Skal sjekke opp det :) Hadde vært morro Link to post
Draco24styling Svart 16.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2014 Da ble jaggu båten sjøsatt Tirsdag 15.4.14 nydelig ettermiddag på Walberg marina i Skjeberg Etter litt drivstoff bunkring på Høysand fortsatte turen videre til hjemmehavnen på Grimsøy Gikk rolig halve fjorden ut for å se at alt var i orden med tanke på temperatur, oljetrykk etc. la den i plan og klemte til, fikk over 32 kn, noe jeg aldri har hatt på denne tidligere, i år så er det det benyttet maritim bunnstoff, kontra seajet 033 tidligere, samt at båten fikk ny propell i midten av fjordårsessongen, grunnet en aldri så liten dreggepisode i Tanum i ferien Følte også at cruisefarta på 3800 o min hadde økt noe. Da gjenstår det å ta seg en tur på hytta i Ed i Sverige for å hente en liten pakke fra Winchmatic, Må skifte radiostyringsreleet til vinsjen. det gamle har irret opp Norske båter er best! Link to post
Ivardraco Svart 16.April.2014 Link til dette innlegget Svart 16.April.2014 ser bra ut ja holder på og prøver og få min ut før 17 mai jeg da så får testa den før østfold turen hehe Link to post
Draco24styling Svart 16.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2014 Har du mye igjen da ivardraco? Norske båter er best! Link to post
Ivardraco Svart 16.April.2014 Link til dette innlegget Svart 16.April.2014 har litt ja lakkere drev plate og drev montere og legge opp noe elektrisk til hydlausik pumpe og litt små ting igjgen på septik systemet og litt lendinger etc men målet er sjøsetting før 17 mai så dracoen får litt vann under ripa ijgen hehe Link to post
Franky Svart 25.November.2014 Link til dette innlegget Svart 25.November.2014 Gratulerer med båten. Knall båt du har fått deg. Beste 24-foteren på markedet! Morsomt å følge med på arbeidet ditt! Takk:-) Link to post
Draco24styling Svart 11.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2015 Båtpussen er i gang. Skal skifte manifolder og riserere etter 15 års tjeneste.Har løsnet motoren å dratt den fram får å sjekke bukkhornet også. I morgen tenker jeg burkaen ryker å den nyvaskede kalesjen blir satt på. Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 12.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2015 I dag har jeg vasket putene ute med dampvaskeren. Nå er de blenda hvite og har begynt å smøre inn med spenol. Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 1.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2015 Fått satt tilbake motor i dag å montert nye manifolder å risere. Fyra opp og det ser ut som alt er tett. Da gjenstår det å montere inn dørken og seter samt normal shine før båten går på vannet 2 uka i mai.Noe som er en mnd senere en vanlig. Men så lenge pinsa er sikret går det greit? Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 19.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2015 Da var båten sjøsatt å gått fra walberg til hjemmehavn på grimsøy. Pinsetur blir det? Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 21.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2015 Test av mobilopplastning Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 21.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2015 Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 6.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2015 På vei til opplag i dag Vel hjemme i krybba si.Grovrengjøring utført.Så da får vinterens planer gjennomføres Norske båter er best! Link to post
Hokky Svart 7.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2015 Fin båt. jeg liker formen på Draco. Min Fjord 21 Olympic Link to post
Draco24styling Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Da skal denne plata omdannes til ny pantry Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Første plata skjært ut. Bruker teip så blir det minimalt med flising Norske båter er best! Link to post
Napoli Svart 26.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Tar av meg hatten for den jobben du gjør med denne båten! Godt å se at gamle norske båter fortsatt blir holdt ordentlig pene! Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Draco24styling Svart 26.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Takk. Har ikke råd til ny båt. Så får flikke på den gamle. Å så blir det så mye triveligere ombord når den først er i bruk Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 26.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Hengeren fungerer som jigg. Bunnplata er fastskrudd i den. Rett og fint arbeidsbord? Norske båter er best! Link to post
Ivardraco Svart 27.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 Går framover dette da ? Ser du bruker teak i bunnen også jeg kjøpte vannfast finer der jeg Link to post
Draco24styling Svart 27.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 Nei ivar. Er orginal plata. Bruker den om igjen Norske båter er best! Link to post
Ivardraco Svart 27.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 Okey så veldig ut som yeah nemlig Link to post
Draco24styling Svart 27.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 En ny dags arbe. Snart bare hull takning til dører. Beis å lakk igjen? Det ble listverk rundt toppen. Originalt er det bare kantet med respatex. Men ble penere slik synes jeg Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn