Jump to content

Prosjekt Draco 2400 styling Make up

Draco24styling

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Da ble jaggu båten sjøsatt Tirsdag 15.4.14 nydelig ettermiddag på Walberg marina i Skjeberg

bilde

Etter litt drivstoff bunkring på Høysand fortsatte turen videre til hjemmehavnen på Grimsøy

bilde

Gikk rolig halve fjorden ut for å se at alt var i orden med tanke på temperatur, oljetrykk etc. la den i plan og klemte til, fikk over 32 kn, noe jeg aldri har hatt på denne tidligere, i år så er det det benyttet maritim bunnstoff, kontra seajet 033 tidligere,

samt at båten fikk ny propell i midten av fjordårsessongen, grunnet en aldri så liten dreggepisode i Tanum i ferien

bilde

Følte også at cruisefarta på 3800 o min hadde økt noe. Da gjenstår det å ta seg en tur på hytta i Ed i Sverige for å hente en liten pakke fra Winchmatic, Må skifte radiostyringsreleet til vinsjen. det gamle har irret opp

Norske båter er best!

har litt ja lakkere drev plate og drev montere og legge opp noe elektrisk til hydlausik pumpe og litt små ting igjgen på septik systemet og litt lendinger etc men målet er sjøsetting før 17 mai så dracoen får litt vann under ripa ijgen hehe

• 7 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Båtpussen er i gang. Skal skifte manifolder og riserere etter 15 års tjeneste.Har løsnet motoren å dratt den fram får å sjekke bukkhornet også. I morgen tenker jeg burkaen ryker å den nyvaskede kalesjen blir satt på.

Norske båter er best!

• 3 uker senere...

Fått satt tilbake motor i dag å montert nye manifolder å risere. Fyra opp og det ser ut som alt er tett. Da gjenstår det å montere inn dørken og seter samt normal shine før båten går på vannet 2 uka i mai.Noe som er en mnd senere en vanlig. Men så lenge pinsa er sikret går det greit?

Norske båter er best!

• 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Tar av meg hatten for den jobben du gjør med denne båten!  :thumbsup:   :clap: Godt å se at gamle norske båter fortsatt blir holdt ordentlig pene!

Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...