SvenChristian Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 Hei Skal frakte båt fra Stord til Asker. 25 fot windy. Sjø eller lastebil. Ønsker gjerne pristilbud. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 (redigert) Bilde av båten ? bensin eller diesel Litt mere info om båten er intressant og nødvendig hvis jeg skal vurdere å ta den hjem for deg Vil du holde det for deg selv send det på IM /Pm til meg Sendt deg en IM Redigert 15.Juni.2017 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Er det blitt en ny trend her inne eller bare tilfeldig "SPØKELSER" Har merket folk spør om hjelp og poff så hører en ikke noe mere til de . Litt kjedelig når en blir sittene litt på "hugget" for å hjelpe og ikke hører mere Et eller annet er bedre en stillhet Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Eureka Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Skjer stadig synes jeg, oftest helt nye medlemmer. Vi som kjenner forumet, medlemmene og følger det daglig ser det jo... det er jo dumt, for man bruker jo gjerne litt tid på å skrive innlegg og svar på spørsmål... det ender jo med at man er tilbakeholden med å gi utfyllende svar til nye medlemmer, man ser det liksom ann om vedkommende "gir" litt av seg selv, følger opp mm. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Synes også de som spør godt kunne følge opp i tråden de starten. Tipper det hagler inn tilbud om båtfrakt på IM og at videre komunikasjon foregår privat. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
dude Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 men så har jo O store leder her sagt at han ikke vil ha handel mellom medlemmene, så da tar de det vel privat for å unngå at meldingene blir sletta.. Sitér dette innlegget Link to post
Viatcheslav Svart 11.Juli.2017 Del på Facebook Svart 11.Juli.2017 (redigert) Hei. Jeg er på jakt etter å få fraktet en båt fra Børselv til Trondheim. Båt ligger på land. 26 fot. Vekt 2700—3000. 8mtr # 3 Noen som har noen anbefalinger? Redigert 11.Juli.2017 av Viatcheslav (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hogrenningen Svart 23.Juli.2017 Del på Facebook Svart 23.Juli.2017 Noen som vet aktuelle å frakte 24 fot cabincruiser fra Tønsberg til Bergen/Florø? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 23.Juli.2017 Del på Facebook Svart 23.Juli.2017 Har du litt mere info om denne båten annet et et bilde Fant en på nettet som ligner fælt https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=95622334 regner med det er denne båten Sende den med båt eller bil eller ta den sjøveien ... Ulvan rederi sjøveien ...blir mye brukt men det koster jo litt uansett hvordan du vil få den opp landeveien er den vel over 2 meter bred kanskje under 3 så slipper en spesial transport men ikke følgebil Sendte deg en pm ! Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Eddy_ Svart 17.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2017 Hei Lurer på hva det ville koste å frakte båt (13 fot u/motor) fra Haugesund til Tvedestrand Her er finn-annonse hvis det trengs mer info om båten: https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=100120625&fks=100120625 (ja, vet at båten står med motor, men planlegger å kjøpe uten). Lurer også på hva det vil koste å frakte kun motor(25hk) fra Haugesund-Tvedestrand Her er finn-annonse om du trenger med info om motor: https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=103383618&fks=103383618 (Grunnen til at jeg lurer på hva det koster å frakte begge er fordi det er to forskjellige personer som selger) Takk Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 17.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2017 (redigert) Anbefaler deg å prøve på prisforslag her på Facebookhttps://www.facebook.com/groups/137309876653382/?ref=bookmarks flere egnede muligheter der enn her på den type transport ;-) Redigert 17.Oktober.2017 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Nors123 Svart 28.Januar.2018 Del på Facebook Svart 28.Januar.2018 Eg brukte han her med båt frakt på sjøen å kjempe sørvis å kan anbefaler han http://www.sokndal-berging.com/?alt_id=c1031fc4-8805-4575-a489-f562fe739f79&ts=1517070467993#.Wmyo2Tha5II.facebook Sitér dette innlegget Link to post
Nors123 Svart 28.Januar.2018 Del på Facebook Svart 28.Januar.2018 stima skrev On 9.2.2014 at 15.08: Følger opp på denne tråden... Noen som vet sånn ca hva det vil koste å frakte en båt på 42 fot rundt 8000kg 4 M brede. fra Ålesund til Vestfold. Å noen tips til hvilke firma som kan transportere dette :) Han her kan du spørr har brukt han sjøl å kjempe fyr å er å stole på http://www.sokndal-berging.com/?alt_id=c1031fc4-8805-4575-a489-f562fe739f79&ts=1517070467993#.Wmyo2Tha5II.facebook Sitér dette innlegget Link to post
Klstad Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Er vel ikke så vanskelig å se at "Nors123" er eier av www.sokndal-berging.com Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Klstad skrev for 8 timer siden: Er vel ikke så vanskelig å se at "Nors123" er eier av www.sokndal-berging.com Eier? Tror han er administrerende direktør. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Hissig på å reklamere for seg selv gitt. Sånn er det når man ikke vet hvor gjennomsiktig forumet er. Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Er det ett selskap jeg aldri hadde brukt er det dette. Totalt useriøst. Redd han har tilsvarende vurderinger på båt. Sitér dette innlegget Link to post
Nors123 Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 pacuare skrev 15 minutter siden: Er det ett selskap jeg aldri hadde brukt er det dette. Totalt useriøst. Redd han har tilsvarende vurderinger på båt. Det har vist blir helt misforstått dette eg er ikke eier Eler noe av dette firmaet eg er kunn en kjempe fornøyd kunde som har ødelagt litt for han han har vært i aviser nett TV å båtens verden å har kunn gode rykter å ser ut som dette har blitt ødelagt av meg beklagelig vis håper det finnes en god løsning på det som har skjed Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 to som konsikvent skriver "å" istedet for "og" da.............. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 (redigert) Det er enkelt å se at Nors123 skriver på nøyaktig samme måte som utvikleren av hjemmesiden gjør. Greit nok at man kan ha dysleksi, og så klart kjedelig for den som har det. Men å lage ei hjemmeside med så utrolig mange skrivefeil, blir rett og slett uproft, og veldig vanskelig å ta seriøst. For all del, han kan være veldig flink å jobbe, og det er han sikkert. Det er virkelig bra at han satser. For meg er førsteinntrykket det aller viktigste, men dette blir dessverre stryk. Redigert 29.Januar.2018 av bellen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Får meg til å tenke på en kar fra Spydeberg som ikke er kjent for Oxford-engelsk akkurat, neimen om jeg hadde stolt på han om han begynte i transportbransjen..... Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Bigmac Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Synes det er greit å poengtere når det foregår at innlegg på forumet kan bære skjult reklame for egeninteresse. Så får andre selv vurdere hva de mener om det enkelte tilfelle. Men å harselere med folk som fremstår med skrivevansker, og attpåtil sette de i bås ift seriøsitet og proffesjonalitet blir meget feil. Regelrett dårlig folkeskikk mener jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Som man roper får man svar mener nå jeg. Det er vel innafor å påpeka at det er påfallene at to personer som vistnok ikke har noe med hverandre å gjøre skriver helt likt? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Feil å gå på person på dette viset hold dere til sakens karakter folkens Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chiefengineer Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Dette er bare en unggutt som har fått bergingsvirksomhet som sin store lidenskap og nok fikk en dårlig ide. Etter å ha googlet litt synes jeg faktisk litt synd på han og tenker at vi får være rause nok til å se gjennom fingrene med dette dårlige stuntet. Dette er ingen utspekulert svindler. Han har nok allerede lært av saken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.