Jump to content

Frakt av båt i Norge - Anbefaling


Duett

Recommended Posts

Ikke første gangen han har drevet med denne form for reklame. Men under et annet nick da. Med stort sett samme skrivemåte og ordlegging. ? Enig i at dette er en ivrig kar. Så vi skal ikke ta noen for skrivefeil og dysleksi. Men snikreklame er ikke bra da. 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Unggutten har nok bare lyst til å lykkes med sitt firma og i sin stilling som administrerende direktør, og mente vel ikke noe vondt med sine innlegg, men var en noe dårlig ide og tilby seg å ta på seg oppdrag med forflytting av båter av en viss størrelse. :-) 

Vår ære og vår makt, har stempelslag oss bragt.....

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Hei folkens!

 

Sparker litt liv i denne igjen da jeg har en Targa 27 jeg skulle ha fått fraktet fra klepp til Sandnessjøen. Noen som vet om noen som kan frakte denne? Noen anbefalinger? De som er nevnt tidligere ser det ut som har sluttet. Iallefall er hjemmesidene deres lagt ned. 

Link to post
Share on other sites

Storkveito skrev 17 minutter siden:

Hei folkens!

 

Sparker litt liv i denne igjen da jeg har en Targa 27 jeg skulle ha fått fraktet fra klepp til Sandnessjøen. Noen som vet om noen som kan frakte denne? Noen anbefalinger? De som er nevnt tidligere ser det ut som har sluttet. Iallefall er hjemmesidene deres lagt ned. 

https://baatplassen.no/i/profile/8529-bjørn-løvjomås/ pleier og ta transport av båter på egen kjøl rundt i landet så det kan være en ide og sende han en forespørsel og høre om han har tid. Lykke til. 

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

Om jeg hadde kjøpt båt på Sørvestlandet hadde jeg helt klart brukt muligheten til å kjøre båten hjem selv. Og nå er det jo ferietid også så tidspunktet er jo perfekt. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Hvem anbefaler folk å bruke for ok priset transport av 27 fots Cabincruiser fra Vestfold til Egersund?

Er en båt på ca 3,5T å 3,1m i bredden.

Vet det går sjøveien, å hadde tatt den om det var sommer. Men høst blir litt for mye med ukjent båt, samt for lite tid grunnet jobb.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Okkaby skrev 28 minutter siden:

Hvem anbefaler folk å bruke for ok priset transport av 27 fots Cabincruiser fra Vestfold til Egersund?

Er en båt på ca 3,5T å 3,1m i bredden.

Vet det går sjøveien, å hadde tatt den om det var sommer. Men høst blir litt for mye med ukjent båt, samt for lite tid grunnet jobb.

Jeg kan jo hjelpe deg om du ønsker sen sjøveien. Send meg en Im med litt opplysninger om båten.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Sjøveien er ingen hindring uansett årstid kommer an på båttype og størrrelse 
og selfølgelig været må være til å bevege seg ute i uten å ta noen unødige sjanser på turen ..
Er båten i god stand med rene tanker så er nå jeg åpen for å hjelpe til ....

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Må først bli enige med selger om pris.

Men har lite lyst på sjøveien med en tamd 40 som en ikke kjenner.

Hadde det vært sommer, så hadde det vært en fine tur. Men høsten kan være lite hyggelig nedover, samt rundt Lindesnes/Lista når en ikke kjenner båt/motor.

Har fått et tilbud på 15k pluss moms fra ene transport firma nå. Egentlig ikke så gale det heller.

 

Men ja hadde jeg kjent båten godt, var sikker på at tanker var rene å motor i topp stand, da hadde jeg ikke tenkt så mye heller hehe

Har jo tilbrakt noen dagen på fiskebåt i livet mitt. Å ikke altid været var så veldig bra da hehe

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Bruflaat skrev On 14.9.2018 at 13.14:

15k for en transport på 400+km er jo vanvittig god pris når bredden er 3.1m da. Hadde hoppet på det tilbudet ihvertfall.

Snakket med en lokal transportør nå. Mistenker at han med 15k pluss moms har glemt ut følgebil.

Så spørs om ikke det blir å ta turen via sjøveien i stedet likevel

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...