Jump to content

Frakt av båt i Norge - Anbefaling


Duett

Recommended Posts

Bilde av båten ?
bensin eller diesel
Litt mere info om båten er intressant og nødvendig hvis jeg skal vurdere å ta den hjem for deg :wink:

Vil du holde det for deg selv send det på IM /Pm til meg
Sendt deg en IM

 

 

 

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Er det blitt en ny trend her inne eller bare tilfeldig "SPØKELSER"
Har merket folk spør om hjelp og poff så hører en ikke noe mere til de .
Litt kjedelig når en blir sittene litt på "hugget" for å hjelpe og ikke hører mere
Et eller annet er bedre en stillhet :sailing:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Skjer stadig synes jeg, oftest helt nye medlemmer. Vi som kjenner forumet, medlemmene og følger det daglig ser det jo... 

 

det er jo dumt, for man bruker jo gjerne litt tid på å skrive innlegg og svar på spørsmål... det ender jo med at man er tilbakeholden med å gi utfyllende svar til nye medlemmer, man ser det liksom ann om vedkommende "gir" litt av seg selv, følger opp mm. 

 

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har du litt mere info om denne båten annet et et bilde
Fant en på nettet som ligner fælt https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=95622334
regner med det er denne båten

Sende den med båt eller bil eller ta den sjøveien ...
Ulvan rederi sjøveien ...blir mye brukt
men det koster jo litt uansett hvordan du vil få den opp
landeveien er den vel over 2 meter bred kanskje under 3 så slipper en spesial transport men ikke følgebil

Sendte deg en pm !

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Hei

 

Lurer på hva det ville koste å frakte båt (13 fot u/motor) fra Haugesund til Tvedestrand

 

Her er finn-annonse hvis det trengs mer info om båten:

 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=100120625&fks=100120625

 

(ja, vet at båten står med motor, men planlegger å kjøpe uten).

 

 

Lurer også på hva det vil koste å frakte kun motor(25hk) fra Haugesund-Tvedestrand

 

Her er finn-annonse om du trenger med info om motor:

 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=103383618&fks=103383618

 

 

(Grunnen til at jeg lurer på hva det koster å frakte begge er fordi det er to forskjellige personer som selger)

 

Takk

 
Link to post
Share on other sites

Anbefaler deg å prøve på prisforslag her på Facebook
https://www.facebook.com/groups/137309876653382/?ref=bookmarks

 

flere egnede muligheter der enn her på den type transport ;-)

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...
stima skrev On 9.2.2014 at 15.08:

Følger opp på denne tråden...

Noen som vet sånn ca hva det vil koste å frakte en båt på 42 fot rundt 8000kg 4 M brede. fra Ålesund til Vestfold.

Å noen tips til hvilke firma som kan transportere dette :)

Han her kan du spørr har brukt han sjøl å kjempe fyr å er å stole på

http://www.sokndal-berging.com/?alt_id=c1031fc4-8805-4575-a489-f562fe739f79&ts=1517070467993#.Wmyo2Tha5II.facebook

Link to post
Share on other sites

pacuare skrev 15 minutter siden:

Er det ett selskap jeg aldri hadde brukt er det dette. Totalt useriøst. Redd han har tilsvarende vurderinger på båt.

Det har vist blir helt misforstått dette eg er ikke eier Eler noe av dette firmaet eg er kunn en kjempe fornøyd kunde som har ødelagt litt for han han har vært i aviser nett TV å båtens verden å har kunn gode rykter å ser ut som dette har blitt ødelagt av meg beklagelig vis håper det finnes en god løsning på det som har skjed 

Link to post
Share on other sites

Det er enkelt å se at Nors123 skriver på nøyaktig samme måte som utvikleren av hjemmesiden gjør. Greit nok at man kan ha dysleksi, og så klart kjedelig for den som har det. Men å lage ei hjemmeside med så utrolig mange skrivefeil, blir rett og slett uproft, og veldig vanskelig å ta seriøst. For all del, han kan være veldig flink å jobbe, og det er han sikkert. Det er virkelig bra at han satser. For meg er førsteinntrykket det aller viktigste, men dette blir dessverre stryk.

Redigert av bellen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Synes det er greit å poengtere når det foregår at innlegg på forumet kan bære skjult reklame for egeninteresse. Så får andre selv vurdere hva de mener om det enkelte tilfelle. 

 

Men å harselere med folk som fremstår med skrivevansker, og attpåtil sette de i bås ift seriøsitet og proffesjonalitet blir meget feil. Regelrett dårlig folkeskikk mener jeg. 

Link to post
Share on other sites

Dette er bare en unggutt som har fått bergingsvirksomhet som sin store lidenskap og nok fikk en dårlig ide. Etter å ha googlet litt synes jeg faktisk litt synd på han og tenker at vi får være rause nok til å se gjennom fingrene med dette dårlige stuntet.

 

Dette er ingen utspekulert svindler. Han har nok allerede lært av saken.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...