Rektor Svart 23.Mai.2020 Del på Facebook Svart 23.Mai.2020 Noen som har tips eller kan være behjelpelig med frakt av en bayliner capri 20 foter i Bergensområdet? 1200kg. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 12.Juli.2020 Del på Facebook Svart 12.Juli.2020 (redigert) Duett skrev On 21.6.2012 at 15.55: Har valgt å slette posten etter ha vurdert det som mest hensiktsmessig. Redigert 12.Juli.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
yamaha50hkal Svart 16.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2020 Viksund 27 colombi fra Kjøpsvik til Tromsø. Noen ide på pris her? Motoren tenner ikke så tør ikke kjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Fjolopeis Svart 16.August.2023 Del på Facebook Svart 16.August.2023 Hei jeg trenger hjelp til å frakte/seile en seilbåt på 35 fot fra Oslo til Bergen. Regner ned det mest gunstige er å ta den sjøveien? Er det noen her inne som tar på seg slike oppdrag? Tips om leieskippere? Eventuelt transportfirmaer? alle tips tas i mot med takk😊 Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 17.August.2023 Del på Facebook Svart 17.August.2023 Det er flere her inne som påtar seg slike oppdrag, for eksempel @sap_2000 Kjenner også til et firma som tar på seg slikt. Kanskje lurt å lese noen av "Hentetrådene" her inne mye nyttig informasjon der https://www.facebook.com/search/top?q=navenda båtleveranser as Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Code0 Svart 17.August.2023 Del på Facebook Svart 17.August.2023 Fjolopeis skrev for 21 timer siden: jeg trenger hjelp til å frakte/seile en seilbåt på 35 fot fra Oslo til Bergen. Det er en aktiv facebookgruppe for seilbåter. Oppgi: skal du være med selv? Hvilken stand og hvilket utstyr er ombord? Hvilken båt (forskjell på 28 og 48 fot), når kan det gjøres? Slutten av august nå, så gratisturer bør du ikke vurdere. Hvis du blir med selv og betaler en kyndig seiler så lærer du mye underveis og slipper unna med si 30’ pluss diesel, mat, havneavgifter, en flybillett. Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 17.August.2023 Del på Facebook Svart 17.August.2023 Code0 skrev for 2 timer siden: Det er en aktiv facebookgruppe for seilbåter. Oppgi: skal du være med selv? Hvilken stand og hvilket utstyr er ombord? Hvilken båt (forskjell på 28 og 48 fot), når kan det gjøres? Slutten av august nå, så gratisturer bør du ikke vurdere. Hvis du blir med selv og betaler en kyndig seiler så lærer du mye underveis og slipper unna med si 30’ pluss diesel, mat, havneavgifter, en flybillett. Det er fullt mulig å få det langt rimeligere enn 30k. Jeg har selv seilt flere båter denne distansen for langt lavere sum. Er du heldig får du noen som vil ta det som en tur og der du kun slipper unna med utgifter til havneavgifter, reise tilbake, diesel ++. Sitér dette innlegget Link to post
ohio Svart 17.August.2023 Del på Facebook Svart 17.August.2023 Kontakt Ulvan Rederi de har fraktebåter fra øst / Vest til Nord Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 17.August.2023 Del på Facebook Svart 17.August.2023 LAKA skrev 17 minutter siden: Jeg har selv seilt flere båter denne distansen for langt lavere sum. Det har vi alle. Så seil den hjem for ham gratis, bare send ham en melding👍 Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 18.August.2023 Del på Facebook Svart 18.August.2023 Fjolopeis skrev On 16.8.2023 at 22.18: alle tips tas i mot med takk Ordnet det seg? Sitér dette innlegget Link to post
Fjolopeis Svart 18.August.2023 Del på Facebook Svart 18.August.2023 Takk for gode tips og råd folkens! Jobber fremdeles med saken😀 Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 19.August.2023 Del på Facebook Svart 19.August.2023 Fjolopeis skrev for 13 timer siden: Jobber fremdeles med saken😀 Jeg ser annonsen din på en mannskapsbørs med 1700 medlemmer, den jeg la ut har 10.000. Kun bildet er forskjellig… Sitér dette innlegget Link to post
Fjolopeis Svart 20.August.2023 Del på Facebook Svart 20.August.2023 Hei igjen Da har jeg fått tre ulike henvendelser, så regner me dette går i boks. Men hva bør man tenke på på forhånd før transporten gjennomføres. Forsikring så klart, kontrakt? Referanser? Flere tips? Hvordan gjøres dette vanligvis? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 20.August.2023 Del på Facebook Svart 20.August.2023 Formelt mht forsikring og det ikke er utleie så er båten like godt dekket uansett fører som innfrir formelle krav. For din båt er det båtførerbevis for personer født etter 1980. Bli med om du har anledning, i hvert fall første strekket. Du lærer mye av en erfren seiler, samt du får inntrykk av kompetansen til deliverymannskapet, samt oversikt over båtens tilstand. Meld deg og inn og registrer båten i RS. TA DIESELPRØVE I BUNN AV TANK FOR Å SE ETTER URENHETER SOM KAN TETTE FILTRE. ( ops, caps lock..l) Ang sjekk av kandidater så har jeg tidligere sagt hva jeg mener om det. Bruker du firma og du er med kan de ta det som kurs og da er det ikke mva. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.