Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!


KongKing

Recommended Posts

Ja, for en gangs skyld blir vi hjemme. Men neste helg blir det nok borgen på oss. Vi kom hjem søndag etter 3 uker ned til Kragerø.

Egentlig skulle vi ikke kommet hjem før nå søndag/mandag. Vi skulle vært på Sagabåttreff på Verdens Ende denne helgen, men

med det været som har vært/skal være denne uken dro vi heller hjem. Treffet er forresten flyttet inn til Havna Tjøme pga. vinden.

 

Med 7 uker på Svenskekysten før fellesferien og 3 uker nå, begynte vi egentlig å bli "mette". En rask opptelling viser at vi har hatt

ca. 95 netter i båten så langt i år. Verdens ende ser ikke særlig trivelig ut akkurat nå.

 

bilde

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Med det været som er meldt for begynnelsen av helgen, regner jeg med å få plass på torsdag.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jeg bruker den bøyen som er ledig, men helst ikke for langt inn. Med snekke og rett aksel og uten baugpropell, er det litt skummelt å bakke ut helt innerst dersom det blåser. :thumbsup::smiley:

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...