Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!


KongKing

Recommended Posts

Jeg fikk et flott dronebilde fra Jan i Flid fra i går morges som jeg skulle legge ut for ham. jeg glemte det da, men her er det. Så fullt har jeg ikke sett det på Borgen før, jeg teller ca. 146 båter! Og på det lille utsnittbildet, legg merke til båtene ytterst utenfor den korte flytebryggen. Slik "parkering" har jeg aldri sett der før.
 
bilde

 

 

Lars H.

pt. Fiskebäckskil

mitt webcam
 

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Mai måned på Borgen.

 

En del av de underjordiske tunellene.

 

bilde

 

Skytedata kanon nr. 1

 

bilde

 

Salutt 17 mai klokken 08.00

 

bilde

 

 

Innseilingen til Sandspollen sett fra toppen av Håøya.

 

bilde

 

 

Saluttkurs.

 

bilde

 

Saluttkurs.

 

bilde

 

 

Skyteglade menn i dårlig vær.

bilde

 

 

Fra taket av Borgen og Sydover mot Moss og Jeløya.

 

bilde

 

 

Andre pinsedag.

 

bilde

 

 

bilde

Link to post
Share on other sites

Nå må du snart slutte å reklamere for Borgen Flid, - skal en få plass i en helg må en snart ankomme på onsdagene!

 

Lars H.

pt. Fiskebäckskil Sverige

mitt webcam

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Det øverste bildet av tunnellen i innlegget mitt vises feil på iPaden min men ikke på PCen. Du har brett om bord, samme feilen hos deg?

Hvis du tenker på at det vises liggende, så kan jeg bekrefte at det gjør det på min iPad Air (selv om jeg ikke er Lars H... :-)

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig ingen problemer med visning av bilder hverken på PC'n med Win 7 eller den med Win 8.1

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jeg lurer på om det er bra 4G-dekning(Telenor) på Oscarsborg og om kapasiteten er tilstrekkelig en helg med mye båter? Jeg har tenkt meg en tur neste helg men har en jobb som gjør at jeg må kunne komme meg på nett og jobbe om det oppstår behov.

På forhånd takk!

18-20 Mbit ned på våre 4G telefoner på Borgen.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...