Jump to content

winrace mk1 med 75hk johnsen stinger prosjekt


Evald JÃ¥stad

Recommended Posts

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

bildelinken din kom visst tredobbelt.. https://baatplassen.no/bildearkiv/54/54277/1403593946.jpg

 

du må nå ha opparbeidet deg en bra kompetanse på disse motorene nå :)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

EG har hatt båten ut og prøvd den fikk 55knop men propellen er for liten og så fekk EG ikkje den stabil nokk! Den bare dabba og spratt! EG blei litt lei så kjøpte EG heller ein Nordkapp tintorera 610 threestep! Men må nok få meg ein større motor til den! 70hk blir litt liten!

Link to post
Share on other sites

EG blei litt lei så kjøpte EG heller ein Nordkapp tintorera 610 threestep! Men må nok få meg ein større motor til den! 70hk blir litt liten!

Da ville jeg gått for en 250hp yamaha 2t på den,vekt og hk passer bra :yesnod: mercury har noen spreke motorer som passer bra og men de jeg kjenner som har hatt mer racing motorer fra merc på lik hp har hatt mye plunder ...

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...